čtvrtek 11. října 2012










***


***


17 komentářů:

  1. vypadá to absolutně úžasně...a taky to vypadá, že tam nemáte děti? takže jste si toužili maximálně:) moc vám to závidím!

    OdpovědětVymazat
  2. Markétko, opět nádhera :). Už včera mi fotky připomněly Portugalsko (ale řekla jsem si, že ho asi vidím všude, protože jsem tam strávila půl nádherného roku:))...ale po dnešních fotkách jsem měla jasno - balkony s prádlem, chodníky po písečných plážích, obrovské vlny...Děkuji za krásnou vzpomínku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak...vůbec se nedivím, žes tam vydržela takovou dobu :))!

      Vymazat
  3. téééda, to vypadá, že tam nebyly děti! O to víc to musela být paráda!

    OdpovědětVymazat
  4. téda Marki ty nám dáváš!!:DDD, úplně cítím ten slanej vzduch, nádherné barvy, že to bylo bez dětí je jasné.., taky bych potřebovala týden s Laďou u moře, bez dětí, připomenout si líbánky, odpočinout a načerpat.., nu což budu si to aspoň moc přát:)))

    OdpovědětVymazat
  5. No tak to je teda paráda a moc všichni přejeme i když i závidíme....v naději že i naše děti jednou dorostou do věku hlídacího:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, léto :), krásné fotky ;)!

    OdpovědětVymazat
  7. nádherné fotky, ostatně jako vždy :)... krásné podzimní dny :) Radana

    OdpovědětVymazat
  8. Nemůžu se toho oceánu nabažit...nádhera :)...jsem tu dnes už poněkolikáté :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je krásné:-)Nejvíc mě dostali ti racci
    a jejich stopy, úžasný nápad:-)!
    To musela být parádní dovča! Ááách, závidím:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak holky, to víte, že jsme si to dosyta užili, bez dětí...když se na fotky dívám, skoro se mi nechce věřit. Návrat byl krutý skok do zimy :))!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je nádhera!!! a krásné fotky... muž už o Portugalsku mluví nějakou dobu, tak až vyřešíme, kam s dětmi, tak už vím, že se mi tam bude líbit ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné fotky..hned bych jela taky někam.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak jsem se alespoň přes tvůj blog přenesla do teplejších končin :-) To moře je z fotek přímo cítit :-) Děkuju.

    OdpovědětVymazat
  14. Já už nechci být v říjnové Praze..:) nádhera!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.