pátek 5. října 2012

 ***

Potraviny ušité z filcu dětem do kuchyňky.
Vajíčko, těstoviny, sýr, papriky.
Emička vyvařuje "ostošest" :).

***

14 komentářů:

  1. Jé, ty jsou k sežrání a Emička také !
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je paráda, fakt realistický! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ju, to je krásný nápad, mně se strašně líbí těstoviny :).

    OdpovědětVymazat
  4. Týjo, to vajíčko je skvělý :D

    OdpovědětVymazat
  5. pěkně Marki, tohle plánuju holkám do kuchyně taky, filcáky nebo něco jednoduchýho z látky, ikdyž se mi líbí, že si hrají s tím, co najdou - kytky, hlína, kamínky, klacíky, jenže tu najdou žížalu, tu zas broučka:))..

    OdpovědětVymazat
  6. Jéva, to je dobrééé:-)Jídlo z plsti sice znám,
    ale ty těstoviny vidím poprvé, fakt pecka:D!
    Vypadají jako pravé:D

    Ta tvoje malá kuchařinka se ale má:-)!!!

    OdpovědětVymazat
  7. je to děsně roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mít doma takové krásné ingredience... Věřím, že se vaří krásně! A to volské oko... hned bych si dala :-) Hezký víkend, Jolana

    OdpovědětVymazat
  9. Mašličky jsou super. Hned jsem dostala chuť je taky holkám ušít. Jenže pak mi došlo, že by za chvíli byly po celém bytě a já bych je jen sbírala. Ale jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj Markéto. dnes jsem objevila tvůj úžasný blog a hned se připájím k pravidelným čtenářům. ráda bych tě pozvala i ke mně na návštěvu. tento týden dokonce rozdávám u mně na blogu dárečky, přijď si zasoutěžit :-) s.

    OdpovědětVymazat
  11. jéje, těstoviny od pravých k nerozeznání.... to se musí být prima vaření:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.