neděle 9. března 2014


 ***

9.
9. března 2005 se nám narodila Sára.
Bylo mi čerstvých 21 a vůbec jsem netušila, jak moc mě to, že porodím své první dítko, ovlivní.
Dnes vedle mě roste malá velká žena a já jen doufám, že jí to ženství správně předávám.
Sárinko, ať nám to spolu klape :).
Mám Tě ráda.
Maminka.

***

114 komentářů:

  1. Všechno dobré pro Sáru, přeji. K. +

    OdpovědětVymazat
  2. Je a bude úžasná jako mamka ....určitě....pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
  3. Paní Markéto, máte spoustu dětí a měla jste je velmi mladá. Je mi až smutno, když už poněkolikáté z Vašich příspěvků cítím, jak tato nejstarší holčička je nejméně milovaná a vy píšete, jak si přejete, abyste ji milovala jako ty ostatní děti. Tato její fotka je nádherná a vidím na ní smutnou holčičku, která se snaží zalíbit a zavděčit mamince. Třeba je to tím, že se Vám tak brzo narodila........

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sárinka určitě není milovaná nejméně, všechny své děti mám ráda stejně. Můžu se zeptat, z čeho tak usuzujete? To, že jsem měla děti tak brzy mi nikdy nevadilo a už na první Sáru jsme se moc těšili!!! Kdysi mi tu kdosi psal, že mu přijde, že mám nejméně ráda Marka a že mu to jednou bude líto. Je zvláštní, že na vás příspěvek působí smutně, já ho psala a myslela pozitivně.

      Vymazat
    2. Příspěvek mi nepřijde smutný, ale Sára. A usuzuji tak z několika příspěvků, kdy jste psala, že si přejete s ní vycházet lépe atd.......... jak to působí na ostatní, není důležité, hlavně, že Vy sama víte, jestli to tak není.....

      Vymazat
    3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    4. To, že s někým chci vycházet lépe přeci vůbec nemusí souviset s tím, jak ho mám nebo nemám ráda. Ale díky za váš názor.

      Vymazat
    5. Moje mamča říká "je jedno, v kolikati letech máš děti, hlavní je to mít v hlavě srovnané". A z blogu na mě působí, že Ty to srovnané máš. ;) Já děti nemám, bude mi 23 let, zatím studuju a v mých myšlenkách je jak školu dokončit, do jakých firem posílat životopisy a jak vyjít s penězi každý měsíc. :D Oproti Tvým starostem prkotiny. Když si představím, že bych ve svém věku měla dvě děti, tak smekám.
      P.s.: Moje mamča byla docela mladá, když mě a bráchu měla a nikdy nezapomenu, jak mi všichni záviděli, že s náma lítá po lese, vymýšlí nejrůznější hry...že na to prostě má sílu a dech. Takže v tomhle mají Tvé děti nesmírnou výhodu, to můžu potvrdit.
      A vzhledem k tomu, že jsi tento příspěvek věnovala Sáře, tak ji popřeju jen to nejlepší a ať ji každý den stojí za úsměv!
      J.

      Vymazat
  4. Sárince vše nej! :-) Krásná fotka, to už jsou ty z nového foťáku?

    Iva Hlaváčková

    OdpovědětVymazat
  5. Dobry den pani Marketo.Jsem pravidelnou navstevnici vaseho blogu a moc Vas obdivuju.Jste pro me dukazem,ze i v dnesni dobe jde mit hezkou rodinu.Je mi ted taky jednadvacet a pred rokem jsem se vdala,i kdyz jsme ze vsech stran slyseli,jak jsme staromodni a nac se vazat.a ted ze vsech stran slysime:nemejte jeste deti,radsi si uzivejte zivota.ja uz jsem na tyto vety a bohuzel i lidi trochu alergicka.vim,ze s detmi prijdou starosti,ale jsem si jista,ze i radosti.jsem rada,ze jsem nasla vas blog.Eva

    OdpovědětVymazat
  6. komentář o Sáře, jako nejméně milovaném dítěti mi přijde velmi hloupý a nechápu, kde se vzala taková potřeba soudit.
    Na Markétě se mi naopak líbí, jak kdysi psala, že si užívaly holčičí den jen se Sárou a ostatní děti byly s tatínkem, jak ráda tvoří spolu s Markem a nebo jak se snaží po narození Loty dál dávat prostor i Emě. Neznám ji, ale přijde mi moc moc sympatická a milá a přeju jen to nejlepší Sáře i celé rodině..
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer, já zase nechápu, proč je podle vás hloupý jiný názor, než je váš. A nikdo nikoho nesoudí, jen pisatel píše svůj názor. A pokud jsem četla, tak Markéta to bere jako něčí názor a neřeší to...... Ono totiž když někdo takto veřejně prezentuje svůj soukromý život, musí asi počítat i s trochou kritiky. Jen některé dopisovatelky to nechápou, chválí vždy a za každou cenu a ostatní pomalu lynčují :-)) No jo, to ale k tomu patří...........

      Vymazat
    2. Nepíšete svůj názor - píšete Markétě: "vy píšete, jak si přejete, abyste ji milovala jako ty ostatní děti." - to Markéta nikde nikdy nenapsala, a to je to, co rozčílilo Terezu...

      Nikoho tu nerozčílila kritika...
      Možná to tu některé překvapí, ale i v našem národě a v dnešní době se najdou lidi, které LEŽ rozčílí!
      Myslím, že na kritiku a závist jsme tu v ČR dost zvyklí (byla otázka času, kdy se to nabourá sem či do jiného blogu), takže to tak nerozhodí... Ale ta lež!

      Ivana

      Vymazat
    3. Vážená Ivano, věta "vy píšete, jak si přejete, abyste ji milovala jako ty ostatní děti" konkrétně nikde možná nebyla. Touto větou jsem shrnula několik vět, vzkazů, které M. psala S. nebo o S. (už to mě zaráží, psát 9-ti letému dítěti vzkazy na net). A když mě obviňujete ze lži, tak si ty její příspěvky přečtěte třeba rok dozpátku. Tam jsem totiž takovéto věty, přání, vzkazy- nevím, jak tomu říkat- četla několikrát a vždy S. Třeba Emě nikdy, natož L. Já vůbec B. rodinu neznám, čtu jen to, co oni o sobě napíšou, jak se prezentují ven, jak popisují svůj život, své návyky, své pocity. Na vás všechny to působí bombasticky, můžete se chválou přetrhnout. Na mě někdy ne. Možná bych to shrnula do pro vás přijatelné věty - S. byla nejkratší dobu benjamínek. A ještě připomínka: než někoho obviníte ze lži, přečtěte si důkladně, co ten dotyčný napsal, zamyslete se, nepřekrucujte v afektu slova jen proto, že nejsou lichotivá k Vámi zbožňované osobě!!!!!!.........

      Vymazat
    4. Ještě pro paní Ivanu a ostatní, které mě obviňují za lži: toto je z května 2013, dál jsem nešla a nemíním se v tom dál hnípat!!!!!!!

      Já si uvědomila, že je pro mě těžší a těžší "udržovat" vztahy s našima dětma, které nám rostou před očima.
      Víc se s nimi mazlit.
      Nekřičet!!!
      Vyslechnout.
      Povídat si.
      Zejména se Sárou.
      U těch miminek a batolat to jde tak nějak samo.
      Čím jsou ale starší, tím je to náročnější a víc se musím snažit.
      Nejde mi to, i když bych chtěla.
      Mám ale muže, který to naštěstí dostatečně doplňuje a hlavně mě neodsuzuje.
      A věří mi.

      Piště si, co chcete, ale z toho to o S. doslova čiší!!!!!!!!!!

      Vymazat
  7. Hloupý se mi zdá proto, že pisatelka vkládá Markétě do úst něco co není pravda. Markéta zde nepíše, že by si přála milovat Sáru jako ostatní děti. To nepíše. Jinak nepatřím do Markétina fanclubu, ani ji osobně neznám, jen nemám ráda, když někdo neříká pravdu. Toť vše.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  8. Holky nechte toho... já mám třeba bohužel hodně podobný názor jako Anonymní jedna :-). Sice krásná rodina, krásný blog, krásné tvoření (a proto sem chodím a obdivuji!), ale smutné děti a rodiče, co je měli prostě příliš brzy a za každou cenu se snaží ze života ještě něco urvat a to děti prostě cítí, že jsou v jistém slova smyslu "na obtíž" a hlavně ti citlivý pozorovatel naprosto zřetelně vidí. To se ale prostě v životě stává a tady aspoň cítím, že se rodiče sem tam snaží. Vemte na zřetel, že je to její rodina a její rozhodnutí (a dobrá vůle), že z ní kousek poodhalila (a že je tam mnoho inspirativního) :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. citlivý pozorovatel...

      Nevím, či se smát či plakat. Asi smát... ano, paní, Vaše "citlivost" je mi k smíchu!

      Ivana

      Vymazat
  9. Tak vážené dámy. Hluboce se mě dotklo, jak zde soudí dvě "neznámé" ženy moji sestru. Ani jedna ji a nikoho jiného z její rodiny nezná a tak nechápu, jak se vůbec opovažují ji, nebo dokonce její děti, hodnotit. Já jsem Sáře za kmotru a nebudu zde psát jaká je. To je až příliš intimní věc. Ale rozhodně není taková, jak se tu někdo domnívá. Je milována stejně jako její sourozenci. A celá tato rodina je milována svými rodinami a všemi jejich členy. A myslím, že to je na jednoho člověka dostatek lásky. Je mi z vás úzko a stydím se, že "žena" dokáže být tak krutá. Opravdu mi nejde do hlavy, kde berete tu odvahu soudit někoho z fotek a několika pronesených vět. To jestli je člověk milovaný nebo není, možná pozná psycholog po dvouhodinovém sezení. Usuzovat takhle z pár vět a fotek podle mého názoru nejde. Prosím vás, abyste již nereagovaly. Hloubka zranění se tak jen prohloubí. Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proboha nepřehánějte to!!!! Jaká hloubka zranění? Jaká krutost? Prostě jsem napsala reakci na to, co Vaše sestra píše ve svých příspěvcích. Já nikoho neodsuzuju, nehodnotím a Sáru už vůbec ne. A má odvaha "soudit" je přímo úměrná odvaze Vaší sestry psát veřejně o své rodině a vystavovat fotky svých dětí pro celý svět. A pokud se Vás to tak hluboce dotýká, doporučte své sestře, ať si píše deníček, dává si fotky do alba a se svými kamarádkami si píše neveřejný mail. A to nejen Vaše sestra, ale všechny blogerky, které "otevírají svá srdce, své duše atd" ( a tím nemyslím nic posměšně), fotí si své domy, byty, chaty, členy rodiny i se jmény a jednou by třeba vykradený byt mohl být jen minimálním krutým důsledkem toho všeho.
      Paní Markéto, promiňte, že jste to schytala právě na Vašem blogu. Vůbec Vám ubližovat nechci, jak jsem psala, jen vy víte, co cítíte a to je důležité. Můj pocit z několika řádků a fotky Vám může být ukradený, ale výše zmíněné ( myslím to zveřejňování) mě už dlouho rozčiluje, protože blogy mají i mé známé a párkrát se stalo, že se zde objevily i mé děti. Fakt se omlouvám. Taky děkuji a už dále reagovat nebudu........

      Vymazat
    2. Já spíš nechápu osobní vzkazy typu mám tě ráda atd. Pro koho jsou určené, pro nás čtenáře nebo pro dcerku? Třeba mi to někdo vysvětlí. Děkuji.

      Vymazat
    3. Tohle už přeháníte....tolik zloby...Vokopka... nemohla jsem se neozvat

      Vymazat
    4. Ale vůbec žádná zloba, já to tady miluji a budu tady chodit dál, myslím jen, že tato vyznání jsou příliš osobní, patří přímo konkrétnímu člověku, ne masám, takže tak. Pěkný den!

      Vymazat
  10. Markéto, sleduju Váš blog už hodně dlouho, nekomentuju skoro vůbec, no dnes mám velikou potřebu se taky vyjádřit. Nechápu, jak Vás někdo může kritizovat za nedostatek lásky, kterou dáváte svým dětem. Přece i ten, kdo Vás nezná osobně musí poznat, že Vaše děti vyrůstají v krásném, láskyplném prostředí, mají úžasné dětství plné rozmanitých her a aktivit. A hlavně mají milující rodiče. Nebo alespoň já to tak vnímám a chodím si sem pro inspiraci a pro nabití rodičovských baterek. Doufám, že jednou budu mít taky tak velkou, nádhernou rodinu! Snad si z těch zapšklých komentářů nic neděláte... Mějte se krásně. Hana

    OdpovědětVymazat
  11. Markéto, Anežko, připojuji se k ženám, které nechápou ty zapšklé a naprosto zcestné komentáře anonymních čtenářek. Je to až směšné, jak někdo, kdo evidentně sleduje pravidelně Markétin blog a hltá každou větu a fotku, zároveň napíše, že ho rozčiluje zveřejňování a vystavování fotek, rodiny apod. Ať to tedy pisatelnka sama nedělá a cizí blogy nečte a nekomentuje. Bude to úleva pro nás pro všechny, co to tu máme moc rády a doteď jsme to tu vnímaly jako bezpečné a příjemné místo sdílení mateřských a rodinných radostí i starostí. Opravdu tu takové komentáře ruší a otravují atmosféru klidu a pohody, kterou určitě nejen já z tohoto blogu cítím.
    Stejně směšné a nepochopitelné je, když někdo napíše, že jsou Markétě děti na obtíž a že se aspoň občas snaží. Neumím si představit, jak by se žena na mateřské dovolené mohla snažit víc a co by měla dělat víc než Markéta. Já Markétu naopak vnímám jako neuvěřitelně silnou, obětavou, energickou ženu a matku a když občas napíše, že se něco nedaří nebo ji něco trápí, tak jsem za to moc vděčná, protože ji to zlidšťuje a snímá to z ní punc superženy :-) To je myšleno naprosto pozitivně.
    A ještě na závěr. Všechny, co si potřebujete prohlížet rozesmáté strašně happy děti na fotkách, jděte třeba na stránky výrobců hraček, tam najdete těch rádoby šťastných dětských obličejíků až až. Markéta má estetické cítění a každou fotku vybírá tak, aby ladila s atmosférou blogu. Markétiny fotky jsou krásné a neobvyklé. Všechno takové jemné, romantické, v náznaku (třeba Ema s tou křídou - vždyť tam je radosti a přitom to není přímočaré). Markéto, jste moc milá a mám váš blog strašně ráda. Katka

    OdpovědětVymazat
  12. Karolína Bartoníková13. března 2014 10:24

    Moje drahá Marki, děkuji ti za to, že máš tolik odvahy a otvíráš nám své nitro a tím i téměř veškerou vaši rodinnou intimitu a taky,že to všechno děláš s radostí a drahá Anežko tobě děkuji za vyjádření a podporu, ke které se chci tímto PŘIPOJIT* Karolína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy se tu všechny tak milujete, otvíráte si své nitro, svou intimitu :-))) Jste úplně padlé na hlavu. Někdy bych vás všechny poslala na měsíc na společnou dovolenou. Netrvalo by dlouho a úplně byste se uštěkaly. Každá byste totiž chtěla dál ukazovat to SVÉ nitro a tu SVOU intimitu a sdělovat ta SVÁ nebeská moudra. Co jste dělaly, než někdo vymyslel blogy? Chodily jste docela obyčejně na kafe se svou kámoškou, dítěti jste řekly, že ho milujete, když celé šťastné proběhlo kolem Vás na hřišti a doma panovala klid a pohoda, i když třeba s manželovým tričkem přes židli. Kdežto dneska se vzkazy lásky píší veřejně, aby si je hlavně každý přečetl. Přítelkyně jsou nejlepší ty virtuální, protože se můžete vypovídat a chlubit dosytosti a nikdo Vám neskáče do řeči a pouze chválí a chválí a pochlebuje a zase chválí..... Pak je taky obliba fotit ty domy, nejlépe ze všech úhlů a koutů a hned několikrát. To se samozřejmě nejdříve naleští, krámy se schovají a čeká se na reakce komentátorek..... Proč máte všechny potřebu dávat fotky ze svého rodinného života do světa? Ano, občas sem chodím, a začala jsem, protože mě zaujalo, že Markéta čekala své 4. dítě, což není moc obvyklé. Fotky má krásné, cit na focení taky, má velikou rodinu, tak proč se nespokojí s tím, aby to vše ukazovala svým sestrám a kamarádkám?????? Proč potřebuje mít napsáno od NĚJAKÉ, že to je krásné??? jak může vědět, že to není stará smrdutá bába nebo chlap, co vylezl z vězení??? Tohle nechápu, tu touhu vše zveřejňovat. No a pak se bouřit nad tím, že někdo napíše kritiku, to je další paradox. Na závěr další omluva Markétě: toto není určeno přímo Vám, ale těm, co tak zuby nehty brání smysluplnost blogů!!!!!

      Vymazat
    2. Velmi dobre a vystizne napsano. Naprosto souhlasim.

      Vymazat
    3. Stará smrdutá bába? Tak to už si snad děláte p....Odsuzujete tu povrchnost a snahu získat obdiv a chválu a napíšete toto? Jakože az vy zestárnete, tak Vás zavřeme do sklepa a odstřihneme od internetu, abyste náhodou nemohla sledovat krásné děti na blozích šikovných matek. Kateřina H.

      Vymazat
    4. Ale no tak.....-)))

      Vymazat
  13. Holky, přišlo mi to smutný číst si všechny ty nepěkné anonymní komentáře, ale nakonec mi to přijde normální...doufám, že žádná z vás z těchto komentářů nebude mít trápení, nestojí to za to.
    Každý má právo na svůj názor i na to prezentovat své názory na internetu. Markéta je velmi odvážná, že se s námi dělí o její zážitky, inspiruje nás svou tvorbou a ukazuje nám krásné stránky rodinného života. Je pro mě velmi inspirativní, a také díky ní a jejím dětem se těším na naši rodinu.
    Ale mrzí mě, že tento blog v někom vzbuzuje negativní emoce a potřebuje tu příjemnou a milou atmosféru shodit, a když to jde anonymně, tak si to pořádně užít. Nevěřím, že kdyby paní anonymní nebyla anonymní a třeba měla svůj blog a své fotky a myšlenky tam, že by takové subjektivní pocity s takovou „odvahou“ a necitlivostí prezentovala. Taky mám v sobě někdy negativní emoce, a taky mám někdy nepěkné myšlenky, ale plést se do něčeho takového jako je láska ke svým dětem??? Holky, to nám přeci nepřísluší soudit, ne?
    Marki a ostatní milé duše, nenechte si takovými příspěvky kazit radost. Moc dobře víš, jak své děti miluješ a jaká jsi skvělá maminka a kamarádka.
    Krásný den všem :) Veronika

    PS: facebook, blogy a další vymoženosti internetu jsou tu přeci proto, abychom se prezentovali a sdíleli své názory, pocity, dojmy. Je na každém, zda se v tom najde a rád se prezentuje a má odvahu ukázat světu, co v něm je. Když někdo tento nástroj umí využívat pozitivním způsobem, tak to rozhodně smysluplné je. Takových krásných blogů není moc, nekažme si je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Mohu třeba napsat, že má Sára ošklivé tričko, ale říci, že ji má maminka nejméně ráda,to už je hodně přes čáru. Ale lidé jsou různí a žijeme ve společnosti, kde si lidé neváží ničeho, natož pak lásky. Markéto, zrovna Vy jste příkladem čisté duše a to je dúvod, proč Váš blog čtu. Dává mi to tu pocit toho, že ta naše země není úplně prohnilá. Díky za to. K.

      Vymazat
  14. Veroniko, víte, já bych si právě NIKDY blog nezaložila. Já totiž mám své soukromí a nechci vše troubit do světa. Je mi totiž jasné, že ne vše by se setkalo s pozitivní reakcí a možná by mě taky mrzelo, že mi někdo něco kritizuje. Jenže to je totiž normální, každému se nelíbí všechno, a pak psát "kritikovi", že je prázdný duchem, nespokojený sám se sebou, plný zloby atd. (jen vyjmenovávám, co jsem leckde četla) je blbost. Někdy to už skoro hraničí s hysterickým fanatismem..... Nechválíš, neopěvuje = ukamenovat!!!! A to, co jsem psala o Sáře, že na fotce vypadá jako smutná holčička, která se snaží zavděčit, to není nic nenormálního. Ráda čtu knížky o psychologii člověka a to, že rodiče nemohou mít se všemi dětmi stejný vztah a nemohou je milovat na chlup úplně stejně, to je totiž normální a rozhodně se tím neříká, že by je rodiče nemilovali nebo jim byli špatnými rodiči. A hlavně jsem psala, že to je MŮJ pocit, já nikomu nic nevnucuji, já pouze komentuji veřejně sdělenou infotmaci.
    Ještě jedna poznámka proti zastánkyně facebooků, blogů atd: neslyšely jste o tom, jak děti a speciálně holky kolem 12-13-let píšou na facebook o sobě cokoliv, pak tam z hecu dávají různé "svádivé" fotky, píšou o sobě různé intimnosti a jak se pak rodiče snaží jim to zakazovat, protože se o ně začnou bát? A myslíte si, že když děti jsou od malička zvyklé na to, že celý svět si může prohlédnout jejich fotky, rodiče tam o nich i o sobě leccos napíšou, tak že ty děti pak v pubertě pochopí, že to dělat nemají, že to je nebezpečné a to DOST!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem psycholožka-nejen, že čtu literaturu o psychologii :-), Markétin blog čtu pravidelně a nedovolila bych si vyslovit názor, jak se její dcera cítí milovaná a zda se snad snaží zalíbit mamince. Ono totiž ten, kdo je moudrý a o psychologii opravdu něco ví, je velmi opatrný na své závěry a interpretace. A zajímala by mě Vaše motivace, proč máte něco takového zraňujícího potřebu napsat.

      Vymazat
    2. Milá paní psycholožko,
      vy právě ve své práci musíte být opatrná na své názory, protože třeba na Vašem názoru stojí budoucnost nějakého člověka nebo dítěte - je to Vaše odborná profese. Já o psychologii jen ráda čtu, nejsem profesionál. A můj názor zde byl pouze můj názor, pro ostatní možná hodný upálení, ukamenování, ale můj. Tudíž pro nikoho směrodatný ani zavazující a tak si z něj rodiče vůbec nemusí nic dělat, nebrat ho vážně a tak mi taky původní reakce Markéty připadala - někdo napsal názor na její rodinu, ona s tím nesouhlasí a tím to končí.
      A také bych Vám milá paní psycholožko, velká odbornice, chtěla napsat, jestli jste také zkoumala to pozadí blogů, soukromých webů atd. Jak všechno musí být božské, požehnané, nádherné, povzbuzující, obohacující a pokud se někomu něco nelíbí, pryč s ním ze světa!!!!! Za jiný názor se dříve upalovalo, pak zavíralo a pak ničila budoucnost, jestli si to nepamatujete?????? A lidé se báli říct něco jiného, než velel diktát. Třeba Kim-čong-un, ten to tak má zavedené ještě dneska - lepší s ním souhlasit, než jít do pracovního tábora!!!!!!! Tak si laskavě nechte své řeči na poradu s kolegy- psychology a vneste sem trochu normálního selského rozumu. Zdravím

      Vymazat
    3. Chtěla jsem tím říct, že nikdo, ani psycholog, pouze ze čtení blogu a shlédnutí fotek nemuže říct jakou lásku cítí Sára a jaká je rodina Baletkových. Je rozdíl napsat názor na interiér, vkus Markéty nebo její výtvor a jiné se dotknout mateřské lásky.

      Vymazat
    4. Já jsem nepsala, jak to cítí rodiče, ale jak to připadá MNĚ!!!! A už je to únavné, pořád tu omíláte, jak bráníte Markétu, já myslím, že Markétě už je to fuk, že spíš bráníte své uražené blogerské ego. A mimochodem, kdybych napsala kritiku na Markétin interiér, vkus nebo výtvory, tak jako že byste takhle neblbly????? Ha ha ha, to se budu smát ještě zítra!!!!!!

      Vymazat
    5. Myslím, že si neuvědomujete, kolika lidem mohl ten Váš názor ublížit. Pomyslela jste třeba na Sáru...jak by mohla reagovat tahle málá holčička, kdyby si ten Váš názor přečetla? Možná byste už měla přestat obhajovat Svůj názor a příště se před psaním takového komentáře více zamyslet. Bojím se, že Vaše domněnka, že Markétě je to fuk, je pouze Váš alibismus. Mám pocit, že už tu toho bylo napsáno až až a je načase tuhle diskuzi ukončit a dál nepřilívat olej do ohně. Neblogerka!

      Vymazat
    6. Ano, máte pravdu, už je čas s tím přestat. Nechala jsem se unést a začala odpovídat a pak to už jelo. Ale stejně nechápu, proč z toho děláte takovou tragédii? Víte kolikrát mě někdo řekl, že mám mladší dceru rozmazlenou a je vidět, že na ní trpím víc, než na tu starší? Kolikrát mě starší dcera řekla, proč tu malou oslovuji "ty moje malá lásečko" a jí to neříkám? A taky z toho nedělám tragédii, protože ta malá je malá, chová se jako malá a tak to ovlivňuje moje chování k ní. S tou starší mám zase trochu jinak položený vztah, jinak si s ní povídám, je to celkově jiné. A někdy mám blíž k té mladší, někdy zase k té starší. Ale své pocity si řeším sama a nepíšu na "nástěnku" jakéhokoliv druhu: "ráda bych s tebou vycházela lépe, ale někdy mi to nejde", "doufám, že nám to bude klapat"........ Jestli třeba tyto věty od maminky neublíží té holčičce více, než pár slov od cizí ženské?????????

      Vymazat
    7. Myslím, že míra nevole vůči Vašemu názoru je přímoúměrná tomu, kolik lidí má Markétu upřímně rádo...a to se jich určitě velká část zdržela hlasování :-) Pokud by někdo cizí takto "vynesl" ničím nepodložený "soud" nad někým z Vašich známých o kterém víte, že to není pravda, taky byste jej bránila. Možná to necitlivě vyznělo, jen proto, že nebyl názor prezentován z očí do očí, ale písemně, bohužel z mého pohledu necitlivý byl. Ať se Vám ve Vašem mateřství daří, mějte se. Neblogerka

      Vymazat
    8. A jak víte, kolik lidí by souhlasilo se mnou, ale také se "zdrželo hlasování", protože jim to celé přijde přehnané a směšné?????
      1. můj "soud" byl podložen několika příspěvky, které jsem si přečetla - některé třeba před půl rokem (ne tou fotkou, ta je moc hezká)
      2. Pokud by někdo "vynesl soud" nade mnou nebo mým známým a já bych si byla jistá, že to není pravda, rozhodně bych z toho nedělala tragédii, jako se strhla tady. Kdo si je jistý, že dělá vše podle sebe jak nejlépe dovede, nepotřebuje, aby se ho okolí takto hystericky zastávalo a mávne nad tím rukou.
      3. Můj komentář nebyl hanlivý, urážlivý, sprostý, jen jsem napsala, jak to na mně působilo.
      4. mnoho z vás mě tu taky uráželo, píšete, jak jsem necitlivá, zlá zapšklá.... vím, že nejsem a taky si z toho nic nedělám. Jen prostě nejdu s davem, když si myslím něco jiného.
      5. opravdu si myslíte, že kritika z očí do očí se snáší lépe a je citlivější než takto anonymně????

      Jen jsem ještě chtěla napsat, že prohlížení blogů jsem vždy brala stejně jako čtení idnesu, blesku atd, kvůli inspiraci, informacím. I když tam taky s lecčím nesouhlasím, tak to čtu. Někdy je líp, někdy hůř☺. A Markétě Baletkové vzkazuji, že jestli jen kvůli této diskusi přestala dávat další příspěvky, tak může zase začít. Já už nikdy jiný příspěvek komentovat nebudu a nebudu jí kazit její stránky. Jsem vyléčená ☺. Máte tu evidentně hodně příznivců, tak se řiďte podle nich.

      Vymazat
  15. Nechapu, proc tady vsichni z jednoho "jineho" nazoru delate takovou tragedii. Navic to nebyla zadna kritika, jen proste postreh. Presne jak tu slecna/pani pise, jakmile se fotky na facebooku ci na blozich nechvali a neopevuji, tak je to tragedie, protoze to se prece ocekava. Kdyz si nekdo zalozi verejny blog a dava tam fotky, tak musi ocekavat treba i negativni komentare ci kritiku (a opakuji, ze tohle vubec nebyla zadna kritika), od toho je to verejeny blog, kazdy muze napsat co chce. Stejne tak vy muzete tento komentar okomentovat, vyjadrit nesouhlas atd. ale takove emotivni vylevy a lyncovani pisatelky, to uz mi prijde trosku prehnane.

    OdpovědětVymazat
  16. Osobně Markétu neznám, i když je ze stejného města jako já. Občas ji někde zahlídnu. Naživo na mě působí úplně stejně jako na fotkách - prostě pohodově. Mám ráda momenty, kdy kouknu na její blog a tam je nový příspěvek s fotkou, která na mě dýchne něčím kouzelným. Já sama jsem dokonce starší, než ona a děti jsem zatím nestihla, i když bych už si je přála. Je pro mě krásnou inspirací, že se to dá všechno zvládnout. A navíc se mi hodně líbí představa, že si jednou její děti budou moct znovu a znovu procházet blog, který mamka průběžně píše a číst si zpětně přání a všechna ta osobní vyznání. Markétě fandím, a to, že se dítě nekření do objektivu ještě neznamená, že je smutné (já se na fotkách z dětství tvářím taky takhle).
    Krásné jaro přeje Ivka

    OdpovědětVymazat
  17. Markétu osobně znám a můžu říct, že málokterým dětem se dostává tolik péče a lásky jako těm jejím.

    Kateřina Havranová

    OdpovědětVymazat
  18. I ja se pripojuji ke Katce. Mit maminku, ktera nepracuje a venuje se krasne svym detem a rozviji je po vsech strankach je uzasne! Dukazem je toho tento web. Co by za to spousta deti dala, kdyby mohly zazit, co 4 Marketini....
    Marie Pachtová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marie, dovolím si zcela osobně napsat, že klást důraz na slovo NEPRACUJE (a proto je dobrá matka), považuji za naprosto skandální. Jsem maminkou dvou dětí, pracuji od půl roku dětí na zkrácený úvazek z domu a nejsem proto špatná matka. Svým dětem se také věnuji a sem tam se jim věnuje také jejich babička (stejně jako v případě Baletkovic rodiny, že...). Já tento čas využívám k práci, která mě těší a k vytváření hodnot pro celou společnost. Finančně podporuji rodinu a jsme tak spokojení. Kdybychom se všechny, dle Vašeho názoru dokonale, věnovaly svým rodinám a nepracovaly, asi by to tu brzo krachlo, poněvadž důchody, sociální dávky a dlouhé mateřské musí někdo ze svých daní platit, že...

      Vymazat
    2. Nebylo řečeno Nepracuje, proto je dobrá matka, to jste si jen vy v tom našla. Sdělení zní Mít maminku, která nepracuje a plně se věnuje dětem, je úžasné. Co na tom vidíte skandálního? Určitě musí být úžasné i mít maminku, která pracuje a ještě se stíhá věnovat dětem a je při tom všem dohromady šťastná a spokojená. Ale tak vy teda rozhodně nepůsobíte :-)

      Vymazat
    3. Vyznělo to tak. A jste naprosto stejná ( a ještě horší) než anonymní jedna, kterou zde všichni lynčujete. Z jednoho příspěvku usuzujete jaká jsem maminka a žena, zda jsem šťastná nebo nešťastná a podsouváte, že jsem ubohá chudinka.

      Shazování člověka tímto způsobem a ponižování jeho důstojnosti je velmi ubohé. Toto rýpnutí zabolelo a o to Vám šlo.

      Je mi vás líto a cítím se velmi hluboce uražena. Za toto byste se, jako slušná žena měla omluvit!!!! Věřím, že si to ostatní přečtou a udělají si obrázek. Tímto s Vámi končím diskuzi. Jděte si nadále žehnat a plácat po ramenou. Projevili (y) jste se pěkně.

      Vymazat
    4. To je zajímavé, že vás to tak zasáhlo. Někdo tu pochválí Markétu, že nepracuje a věnuje se svým dětem a vy hned přispěcháte, abyste ten komentář shodila. A tím tak trochu i všechny další maminky, které na rozdíl od vás nevytvářejí při péči o děti také ještě ty hodnoty pro celou splečnost. Ale když pak v podobném duchu někdo zareaguje na vás, tak je to ponižování důstojnosti. Tak jsem to nemyslela, bylo to rýpnutí. Neměla jsem v úmyslu nikoho urážet. Tady máte omluvu, pokud vám to pomůže. Promiňte. Mějte se hezky se svými dětmi. Katka

      Vymazat
    5. Doporučuji a vzkazuji všem BLOGERKÁM už nijak NEREAGOVAT na anonymky a pak můžeme doufat, že nám Markét znovu bude sdělovat a ukazovat jak Baletkovic žijí...tímto je moc zdravím a vás blogerky též...pa Vokopka

      Vymazat
  19. Já nemám přehled o tom, kolik anonymních je tu pozitivních a kolik je tu těch "kritiček" :-). Ale dovolím si napsat asi tolik: Markéta vede krásný blog. Je o ní a o její rodině i o její tvorbě. Kdyby byl jen o její tvorbě, budu brát jako relevantní pouze zmínky o její práci. Je-li o její rodině, může se sem tam (ó jaká hrůza! :-), objevit dokonce i jeden "nepochvalný" komentář týkající se jejího životního stylu. Protože ten prostě není mainstreamový (a to je mně osobně v zásadě sympatické!).
    Takže nechápu tu hysterii kolem jednoho názoru. Píšete tu o sobě, své rodině a někdo se k tomu vyjádřil. Já bych taky mohla napsat, že bych OSOBNĚ a blablabla..... ALE líbí se mi, jak je Markéta jiná, jak se ke svému životu staví a přeju jí, že má rodinu, která je jí oporou. Každá jsme jiná a tak to má být. I nadále fandím a už nechte té hysterické diskuze i toho lynče na kohokoli, kdo zrovna není naprosto totálně ze všeho na tomto blogu podělanej a neomezuje se na slova: úžasný, dokonalý, skvělý a požehnaný ;).

    Iva Hlaváčková

    OdpovědětVymazat
  20. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  21. Marki...to je omyl. Psala jsem jen ať si z toho nic neděláš, jsou horší věci na světě, než jeden jiný názor..ale poslalo se to jako od Pavla, protože byl připojen na mail. Pěknou sobotu. Magda

    OdpovědětVymazat
  22. Bavím se děvčátka :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Marki, jsem moc ráda, že znám Tebe i Tvé děti a Tvého muže ( trochu :) Chápu Tě,že se Tě dotklo tak citlivé téma jako je láska k vlastním dětem. Já jako maminka tří dětí mám velmi často pocity, že svou roli matky nezvládám, nedávám jim bezpodmínečnou lásku, dostatečnou pozornost, individuální přístup. Kdyby mi někdo napsal anonymně svůj postřeh jako ta paní Tobě, určitě by mě to neméně silně ovlivnilo a vyvolalo by to ve mně velmi silné rozporuplné emoce.
    Jen chci říct, že je to dobře, že občas prožijeme citový otřes, tuhle formu utrpení, která nás otevírá životu. Paní to nemyslela zle a pro Tebe je to velká zkušenost a velká příležitost, které ses chopila s odvahou a upřímností Tobě vlastní! Myslím, že by byla škoda,blog ukončit, když tady čtu,kolika ženám tím dáváš a s jakou radostí jsi blog tvořila.
    Měj se moc krásně, mám Tě ráda!!!

    OdpovědětVymazat
  24. Zapomněla jsem se pod výše uvedený komentář podepsat :-) Lucka Masopustová

    OdpovědětVymazat
  25. Markétko♥,
    je mi smutno z toho, co se děje u tebe na blogu .... doufám, že kvůli tomu na nás nezanevřeš ... vím, že tohle by ranilo každou mámu .... je mi smutno z toho, že tě hodnotí lidé, kteří tě osobně neznají ... a příjde mi legrační, když čtu, že to vydedukovaly z jedné fotky a pár řádků ... vím, že to co píšu nic nezmění na tvých citech, jen jsem chtěla vyjádřit ti mou podporu ... Marki

    OdpovědětVymazat
  26. Je mi smutno z některých příspěvků - tento blog mám ráda od začátku co jsem ho poznala- pro milé člověčenství a proto jak rodina pěkně žije pospolu z toho sálá taková pohoda. A že je někdy někdo smutný to se stává , ale ani smutek přeci nic nemění na rodičovské lásce ...ta se rodí v srdci . Ta fotka Sáry mi vůbec smutná ale nepřipadá - je to dospívající slečna .Nemá povinnost se na každé fotce usmívat s pusou od ucha k uchu. Myslím, že se tu semlelo něco co se nemuselo stát. A zrovna na tomto blogu, který je plný lásky k dětem .
    Ano blogerky riskují ztrátu svého soukromí, ale šli do toho a je jejich volbou jak si blog vedou, proto prosím nikdo neodsuzujte druhé za jeho jednání. Je to každého věc. Musela jsem se vyjádřit- neboť sem pravidelně chodím - zdravím Markéto a děkuji za tvé příspěvky. Zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
  27. Líbí s mi odvaha anonymních pisatelek, stojí si za svým názorem, ale podepsat se neodváží.
    Proto se mi nezdají jejich příspěvky důležité.
    Paní Baletkovou obdivuji a její nádhernou rodinu také. martina patková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co Vám řekne něčí jméno? Víte, že je pravé? Chcete říct, že pokud se v internetových diskusích, na facebooku, na chatu, na blogu někdo prezentuje svým jménem, svými zážitky a fotkami, tak vy na 100% věříte, že jsou na 100% pravé? ☺A napsala jste správně, že virtuální diskuse tohoto typu nejsou důležité. Jak Vy víte, že se na mém pojmenovaném virtuálním blogu nerozplýváte nad mými fotkami a teď, jako anonymní kritičku, mě nelynčujete za mé názory????? Jak víte, kdo jsem? Já se můžu začít podepisovat Vaším jménem a pak budou lynčovat Vás!!!!! A pak budou příspěvky důležité???????

      Vymazat
    2. Myslím, že většinu lidí takové věci ani nenapadnou, přicházíme sem s úmyslem se potěšit a odpočinout si,přečíst si něco hezkého. Většina z nás vykonává náročné profese a radost a štěstí ostatních nás těší a vrací nám důvěru v dobro na světě.

      Vymazat
    3. Milá paní, tyhle "boje" v diskusích nemají s náročnou profesí, dobrem nebo zlem na světě nic společného. Je to o tom, že jsou 2 velké tábory: blogerky, které se podepisují, protože mají své vlastní blogy a vše pravidelně a všude chválí a žehnají a obohacují, protože to samé chtějí mít na svém blogu ode všech ostatních - ono to hezky vypadá, že? Vy si totiž děláte krásnou protislužbu! A pak jsou ty druhé, které svůj blog nemají a opravdu se chodí jen koukat a většinou vůbec nereagují a nechají si své postřehy pro sebe, i ty kladné. Možná byste se divily, kolik "jiných" názorů by se různě objevilo, jenže každá si to raději rozmyslí, když se pak strhne takto nesmyslná lavina osočování a urážení. Ty 2 tábory se nikdy neshodnou. My neblogerky připadáme Vám bloggerkám necitlivé, zlé, závistivé na cizí štěstí a vy nám zase často až směšné s vašimi vyznáními, otevřenými nitry a větami " Pšš, píšu velké tajemství, nikomu to neříkejte" a dáte to na web ☺ ( ne Vy, ale na jiném blogu jsem tuto kravinu četla).

      Vymazat
    4. tak to berte obecně ☺, je jasné, do jakého táboru patříte.....☺

      Vymazat
    5. Ad Anonymní19. března 2014 9:07
      Sama nemám blog. Musím souhlasit s některými asi negativními názory na blogy - nechápu potřebu zveřejňovat svůj soukromý život, taky mně to někdy vyzní jako chlubení se a někdy až jako soutěž o to, "kdo líp", ale na druhou stranu "parazituji" - dívám se na blogy, v mnohém mně inspirovaly a jsem ráda, že mám možnost "parazitovat" ... Komentáře jsem si víceméně do dneška nechávala pro sebe - pozitivní, ale i negativní - necítím se totiž hodna soudit jiné!!! Ve virtuálním, ale i reálném světě.
      A o tom to je - ne o ne/blogerkách, ale o lidské citlivost, sociální inteligenci... Musím taky uznat názor na právo na kritiku, ale je kritika a konstruktivní kritika...
      Dovoluji si tedy napsat, že ač neblogerka a s názorem ne zcela pozitivním na blogy nebudu souzena ostatníma blogerkama jakožto necitlivá, závistivá...
      Stejně tak jako Vás nikdo neosočuje za tento Váš názor, ale lavina osočování a urážení se strhla po kritikách, které přesáhly rámec lidské slušnosti - i podle mě. Právo na ně pisatelky samozřejmě měly, ale ať se nediví, že i jejich kritika je kritizována!!! "Kdo seje vítr..."
      Ivana

      Vymazat
    6. Promiňte, teď jsem tedy nepochopila, na co jste reagovala. Můžete mi tedy konkrétně napsat větu- věty, kterýma jsem přesáhla rámec lidské slušnosti? Děkuji

      Vymazat
  28. Já tedy nechápu dámy, co tady pořád dokola řešíte? Kdo chce mít blog - ať ho má, kdo ho nechce - ať ho nemá. Ten co ho má - ať si na něj píše a fotí co chce a ten kdo ho nemá - ať to nečte a nekritizuje. A kritizovat cizí děti, které vůbec neznám a nikdy jsem je neviděl, je úplně nechutné! Markéto, držím palce!!! Lenka

    OdpovědětVymazat
  29. Lenko, víte, tady už vůbec nejde o Markétinu fotku. Mě tady spoustu z vás napadlo, moje slova překroutilo a stejně jako vy bráníte Markétu, já bráním sebe. A stejně jako vy píšete, kdo nemá blog, ať ostatní nečte a nekritizuje, já říkám, kdo nesnese jiný názor, než čeká, ať nezveřejňuje, nebo znepřístupní.

    OdpovědětVymazat
  30. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. pampeliškafialka25. března 2014 12:31

      Taky bych se připojila a reagovala na stránky Rosy, viz. výše zmíněné. Paní to napsala svérázně a pokud jsem dobře pochopila, tak nakonec ji 3D forma blogerek příjemněji překvapila než některé 2D formy ☺. Já mám bohužel jinou zkušenost. Má známá - možná dříve kamarádka, si také založila blog. Posílala odkazy, takže jsem tam taky nakoukla a také jsem se nestačila divit, jaký obraz si ona o sobě vytváří. Dokonalá matka, která by se pro druhé rozkrájela, milující manželka, která nešetří slovy lásky, děti jsou nade vše šikovné a tvořivé a kouzelné a zvídavé. Při čtení komentářů jí vždy ukápne slza štěstí, jak ji ta láska ostatních obohacuje a naplňuje...... opravdu jsem nejdříve nevěděla, jestli se mám smát nebo žasnout nad její sebestředností a nadutostí. Já ji totiž znám jako ženu, která je rozhádaná s celou rodinou, jednu kamarádku pomlouvá před druhou (lépe řečeno tu starší před novější), své děti vždycky dávala za vzor, nikdo se jim nikdy nemohl vyrovnat, ale zároveň byly vycvičené, aby měly rády to, co jejich maminka a vše ostatní bylo špatné. A manžel - pokud byl z jejího dohledu, řádil jak utržený ze řetězu a slova, se kterými se občas někde svěřil, nejsou prezentovatelná. Pokud se s ní potkám, mluví jen o sobě, jen vychvaluje sebe, svůj dům, svůj guláš, své koláčky, svou práci...... Chvíli se usmíváte, chválíte a když Vám poněkolikáté skočí do řeči, tak přemýšlíte, jak nejjednodušeji dostanete své dítě už konečně domů, protože to tam už nemůžete vydržet...... Nejjednodušší je..... nečíst blogy, ale je pravda, že spousta jich je skutečně velkou inspirací a proto je budu číst dál. Možná řešení by bylo........ nezkoumat pozadí blogu, tu realitu, brát ten virtuální obraz jako danou věc a nepátrat, neřešit......... Brát to třeba jako pohádku, kde jsou daná pravidla děje a konce a pokud je obsazení na obrazovce příjemné, koukat se, pokud jsou herci směšní nebo trapní, bavit se nebo vypnout telku...... A tak holky blogerky vařte, pečte, vyšívejte, háčkujte vyrábějte, výletujte, choďte na tůry, foťte - to vše je nádherné, ale NEVYCHLOUBEJTE SE, to je TRAPNÉ a každý to pozná!!!!!!! Mějte se krásně, moc zdravím všechny..........P.

      Vymazat
    4. Ad kator traktor:
      Výstižně jste to napsala!!! Včetně P.S.! Škoda, že jsem si to přečetla až teď, nemusela jsem ztrácet čas s komentováním výše a mohla jsem jen napsat, že souhlasím s Váma!

      Ivana

      Vymazat
  31. Markéto,puberty dětí se nebojte.Kyž jsou dobře vychované,a to ty vaše jistě jsou,probíhá vše bez problémů:)....Alena

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, zavítala jsem sem náhodou na doporučení z jiného blogu. Jsem matkou dvou dospělých dětí. Myslím si, že jsme je s manželem vychovali dobře. Jsou to osobnosti, dcera je úplně jiná než můj syn, jak povahově, tak vzhledově a přesto bych nikdy neřekla, že jednoho z nich mám radši (reaguji na větu v jednom příspěvku v diskusi, že je to normální). Prostě nechápu jak to může někdo říct nebo nechápu jak někdo z fotografie může říct, že je dítě méně či více milované. Nezlobte se, ale to je pro mě něco tak stupidního a hlavně nepochopitelného. Výchova dětí je zápřah 24 hodin a pak starost nejen po dobu jejich výchovy, ale celoživotní (tedy pro rodiče). Nedovolila bych si vůbec někoho posuzovat zda má dětí moc či málo, každého věc. Prostě tuhle debatu nechápu. To už se nikdo neumí radovat jen tak. To každému musíme všechno pokazit, urazit a ublížit. Bude mi už brzy padesát let, ale stále mě tahle bezohlednost překvapí. Myslím si, že by se neměla upřímnost zaměňovat za neomalenost. I.

    OdpovědětVymazat
  33. Milá paní, je to normální. Právě proto, že každé dítě je většinou jiné a vzhledem k povaze a nátuře rodičů, mají třeba každý rodič blíž k jinému dítěti atd. A jestli tak pozorně čtete, tak pod mým prvním příspěvkem Markéta napsala, že toto samé jí kdysi někdo napsal o jejím synovi - takže zase tak od věci můj pocit nebude. Já nikomu nepodsouvám, že se nestará o děti, že je nemá rád nebo mu jsou na obtíž - to jen vy ostatní máte potřebu utlouct, jen aby tu nikdo nevylezl s jiným názorem. Vy tu píšete, jak se chcete radovat jen tak a já vám to schválně kazím. Ne, nekazím, jen prostě nesdílím váš "fanatismus" obhájit M. za každou cenu. Já jsem také příspěvek nepsala vám ostatním. Napsala jsem něco, M. odpověděla a bylo by to vyřešené, kdybyste se do mě neobouvaly a neosočovaly mě, jak to myslím zle a jak jsem stupidní....... A znova píšu: Já si dovolím pouze to, co je mi umožněno, TEDY ...... číst veřejný blog o něčím životě, prohlížet si fotky a když mě už poněkolikáté upoutala zmínka M. o S., tak jsem spontánně zareagovala. Myslíte si, že vyhledávám každou příležitost ke kritice za každou cenu? Vůbec ne a také mám několik blogů, které projedu každé ráno při snídani. Některé jsou hodně inspirativní: nápady na vaření, úklid, výlety, dekorace, háčkování a některé jsou často až směšné, jak se autorka snaží zalíbit se a vynutit si pochvalu za každou cenu. Ty pak čteme s kolegyní pro pobavení. Já se rozhodně nesnažím nikoho urazit, i když se tu většina podepíše Anonymní, ne vše jsou moje slova, rozhodně jsem nečekala takovouhle válku proti mně. A že se bráním? Nedivte se, vy taky M. pořád bráníte ☺. A znáte vy ji vůbec osobně, abyste vy mohly soudit mě za můj názor???? Pokud znáte rodinu B. pouze z blogu, tak také nejste oprávněni a schopni žádného soudu. A znáte vy mě osobně? Jak mě můžete soudit na základě jedné věty, které se překroutila a už se nabalovala další a další kritika vůči mě???? Zeptejte se třeba nějakého psychologa, jak na to odborně kouká, jedna se tu už hlásila.
    zdravím.........

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ČTU SI ANONYMNÍ PŘÍSPĚVKY A JEN ŽASNU.........ZLOBA? ZÁVIST? PROČ? NIKDO NEŽIJETE ŽIVOT NĚKOHO DRUHÉHO!!! NIKDO NEMÁ PRÁVO SOUDIT !!! ZKUSTE ŽÍT SVŮJ ŠŤASTNÝ ŽIVOT .........A ZAMÝŠLEJTE SE VÍC SAMA NAD SEBOU.........
      A ZKUSTE BÝT ŠŤASTNÁ SAMA SE SEBOU........... MOŽNÁ, ŽE POTOM BUDETE MÍT ŽIVOT KRÁSNĚJŠÍ.

      Vymazat
    2. A proč si myslíte, že nemám????? Protože nejdu s davem?????

      Vymazat
    3. Milá anonymní Rybo,
      uvědomuješ si, že se dopouštíš naprosto stejné věci, jaké se dopustila první anonymní? Tedy že jí podsouváš, že je nešťastná, závistivá, zapšklá, atd?
      Uvědomuješ si, že jsi úplně stejná, i když se tváříš sluníčkově?

      Anonymní jedna jenom řekla svůj názor, který nebyl moc podložený, to je jasné, ale ty jsi stejná, ne-li horší.

      Vzpamatuj se a nepiš tím caps lockem, působí to řvavým dojmem a dělají to jenom jednodušší individua :-).

      Vymazat
  34. PROTOŽE MÁM JEDNU VE SVÉM OKOLÍ A TA TAKÉ VÍ VŠECHNO NEJLÍP............ALE JEN UBLIŽUJE........... A VY TAKÉ UBLIŽUJETE...........UBLIŽUJETE CELÉ RODINĚ KTERÉ SE TO TÝKÁ JAKO CELKU.............. NEZNÁM VÁS, NEZNÁM P. MARKÉTU..........ALE UBLIŽUJETE...........I KDYŽ JSTE TO TAK MOŽNÁ NEMYSLELA.......... A MYSLÍM,ŽE TO NĚKOHO BOLÍ....... ŽE NEJDETE S DAVEM.........V POŘÁDKU, KAŽDÝ MÁME SVOJÍ HLAVU A SVOJE SRDCE.........ASPOŇ JÁ SE TÍM ŘÍDÍM......ALE NENÍ TŘEBA UBLIŽOVAT .VÍCE K TOMU PSÁT NEBUDU. JSEM ZNAMENÍM TAKÉ RYBA A KDYŽ TOHLE ČTU, TAK MI TO PŘIVODÍ AKORÁT SMUTEK V DUŠI.
    KRÁSNÝ DEN A MĚJTE SE HEZKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě mi hlava nebere, proč tu všechny tak zle útočíte v podstatě stejným způsobem na jednu, která si dovolila říct svůj vlastní názor k tomu, co tady někdo veřejně prezentuje!
      Už je mi z vás fakt nevolno. Hrajete si na sluníčkové, ofukujete si své bložínky, ale realita...?

      Vymazat
  35. Markéto, děkuji za Váš krásný blog. Tolik lásky a citu, které jste díky nahlédnutím do vašeho života dala nám čtenářům! Nehodnotím. Jen děkuji. Ozvete se zase, chybite mi. Michaela

    OdpovědětVymazat
  36. nevíte,jestli bude Markéta v blogu pokračovat?Proč už nepíše?Nebo má moc práce s dětmi?děkuji.Jana

    OdpovědětVymazat
  37. Ahoj Marki, díky za skvělý víkend strávený s vašimi ratolestmi. Dlouho jsem už nezažil tolik srandy a veselí. jára

    OdpovědětVymazat
  38. Chodím sem občas pokoukat na pěkné fotografie a jako milovnice ručních prací na šikovnost a vynalézavost paní Markéty. Komentáře obvykle nečtu, ale zaujal mě vysoký počet komentářů u narozenin holčičky Sáry. Naivně jsem se domnívala, že jí tolik lidí přišlo blahopřát... Myslím si, že blog je něco jako deník, do kterého nám jeho pisatel dovoluje nahlédnout. Toho bychom si měli vážit, pokud se nám místečko líbí a je pro nás inspirativní, tak slušně přijít, pobýt a zase ve slušnosti odejít. Když nás něco nadchne, pochválit, udělat radost, jako ji pisatel dělá nám. Mám pocit, že té anonymní paní, která rozpoutala tuto smutnou diskuzi, některé věci unikají, jiné nechápe. Doufám, že to nebude příčinou konce tohoto pěkného blogu, jednoho z mých nejoblíbenějších. Zdraví Eva

    OdpovědětVymazat
  39. Paní Evo, nepřehánějte to! Tady to není hájené posvátné místo, kde musí všichni jen tiše zírat. I když je blog ve spoustě věcí inspirativní, mě se třeba spousta příspěvků nelíbí- zkuste si i přečíst text pod fotkami. Máte pravdu, že nechápu a uniká mi, proč jste tady z toho tolik "poprděné"??????? Kdyby spoustu příspěvků napsal někdo jiný než Markéta, tak se na něj vrhnete a budete kritizovat taky. Jenže Markéta je tady nedotknutelná a vy jste "rozňuňané" ze všeho, co napíše. Choďte si sem, milujte to tu, ale nechte druhým právo na jejich názor, byť se Vám nelíbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá paní anonymko, komentáře nepíši, jen chodím a nakukuju a někdy se i inspiruji. Nemám ráda pochlebování, to přiznávám, ale než bych prudila jako Vy a psala jak nejsem spokojená či co, tak si to jen prohlédnu a zase mažu dál. Proč někoho otravovat tím , že mi to zrovna není pochuti, je to trapné. Vždyť to přeci nemusíte číst a vůbec na ty blogy lézt. A myslím, že zrovna tento blog je fajn. Howgh.Lada

      Vymazat
    2. Nechte to už bejt. Třicátnice poprděné ze zvolacích vět typu "Tlačení" (to je jako to tvoření? :-D) snad už nemá cenu komentovat. Projevily se pěkně a fakt už to nemá cenu komentovat :-). Já jsem čekala slušnou diskuzi o lecjakých tématech (na slušném blogu) a ono nic, jen agrese a lynčování. Už do toho nerejte, fakt to nemá cenu :-).

      Vymazat
    3. Slušnou diskuzi ??? Tak nejděte s davem, nepište, nelezte na blogy, čtěte jenom zprávy a bulvár a bude všem fajn. Nazdar. Jó a třicet už mi fakt dávno není. L.

      Vymazat
  40. Říci někomu, že miluje své dítě méně než ostatní a potom o tom vést slušnou diskuzi? To jste asi poťapaná Vy a ne Vaše odpůrkyně.... Chápu, že každé dítě je jiné, potřebuje něco jiného atd., ale láska k němu je přeci bezpodmínečná!!! A předpokládám, že když jste v posledním příspěvku třikrát napsala, že nemá cenu reagovat, tak skutečně reagovat nebudete!!! Všem se tu uleví a Vám jistojistě taky. Nenapadlo Vás třeba, že chyba je na Vašem přijímači? Zuřivě bojujete o právo na vlastní názor, ale odsuzujete všechny pisatelky, které mají názor jiný!!! Děláte přesně to, co tak horečně odsuzujete. Předem říkám, že jsem třicátnice a že opravdu nemá cenu reagovat!!! KH

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. úplne súhlasím!
      nikto, kto má deti, nikdy nepovie, že niektoré z nich má radšej ako to druhé..!
      a je absolútne ODPORNÉ a NEĽUDSKÉ povedať to dokonca o cudzom dieťati!
      tu nejde o to, prejaviť svoj názor, tu ide o to, že vôbec niekoho takýto švacnutý názor napadne!!! ako som už napísala, je to, akoby ste markéte pichli nožom rovno do srdca
      a ešte v rane pokrútili!!
      vy vôbec necítite, AKO STRAŠNE JU TO MUSELO ZRANIŤ???!

      Vymazat
    2. Milá paní anonymní, můžu Vás ujistit, že já hned tak z něčeho, jak Vy se vyjadřujete "poprděná" nejsem, tím méně z nějakého blogu. Prostě se mi tu líbí, ráda se podívám na pěkné fotky, na šikovnost člověka. Proč bych měla někoho kritizovat? Snad pochválit, co se mi líbí, ale proč kritizovat? Vždyť nikdo a nic není dokonalé a právě v nedokonalosti je často ta největší krása. Já tady za tím vidím práci a čas, který tomu ten člověk věnuje. Odvahu svěřit se neviditelnému publiku. A spoustu dalších věcí, které Vám třeba vůbec nepřijdou na mysl. Vy tu teď bojujete za Vaše právo vyjádřit svůj názor, což považuji za správné. Ale měla byste zkusit vrátit se na začátek a zamyslet se nad jeho obsahem. Snad seznáte, že je pochybený. Moc bych Vám to přála. Mějte se krásně a nezlobte se už. Eva

      Vymazat
    3. Paní KH, není Anonymní jako Anonymní!!!! Já jsem ta původní, ale vy reagujete na komentář jiné Anonymní☺ Ono se to plete, když jsou tu anonymní všechny☺. Povinnost bezpodmínečné lásky je pořád povinnost a nikdy nic dobrého nepřinesla - ale tak jste to nazvala Vy, ne já. A já neodsuzuju všeobecnou lásku k tomuto webu, párkrát jsem sice napsala, že mi to přijde potrhlé a nebezpečné, hlavně jako příklad pro děti do budoucna, ale já vás za to nekritizuju. Já pouze bráním sebe před těmi vašimi urážkami a napadáním. Nepleťte to dohromady!!!!!!! A mimoto, mám spoustu oblíbených blogů, které jsou opravdu smysluplné, které mohou opravdu pomoci a u nich vidím smysl, že se tím odhaluje soukromí rodiny - např. Autíček Jeníček. Tam by mě nikdy nenapadlo maminku za něco kritizovat, to bych si skutečně připadala stupidní, krutá a zlá. Ale napsat příspěvek (ve zkratce) jak křičím na děti, jak mě lezou na nervy- zejména ta nejstarší a jak se těším, až budou ve škole a školce a pak dodat, že ještěže mám manžela, který mě za to nekritizuje a věří mi. Co věří??? Že na děti křičím v dobré víře vychovat z nich dobré lidi????? Promiňte, ale pokud bych takto smýšlela o svém chování k dětem, tak se svěřím někomu blízkému, ale rozhodně to nenapíšu veřejně. Není se s čím chlubit. Jako bych si tím říkala o omluvu a ospravedlnění svého chování od svých věrných fanynek. Ale jak to skutečně cítí rodina B., jak to doma mají, to nevíme vy ani já. Takže moje kritika a vaše láskyplná obhajoba je jen "mletí pusou naprázdno". Přestaňte na mě útočit a ráda přestanu taky ☺. Zdravím.....

      Vymazat
    4. Ne, já reagovala na první anonymní! Psala jsem o tom, že láska k dítěti je bezpodmínečná, ne že je to povinnost. Nejsem sice psycholog (ani psycholog - amatér), ale myslím si, že tak to prostě je. Láska k dítěti roste se zvyšujícím se počtem dětí exponenciální řadou. Alespoň u nás doma. KH

      Vymazat
    5. Láska k dětem nemá s jejich počtem co dělat, to máte pravdu. Naopak, mít velkou rodinu je fajn a je to obdivuhodné. Ale pokud sama maminka píše, jak na děti křičí, nerozumí jim, ví, že by se s nimi měla více mazlit, povídat si a pak zdůrazní "zejména se Sárou", tak tím sice skrytě, ale dává najevo, že asi více dává přednost těm mladším. Možná na Sáru nemá tolik času a ta si maminčinu pozornost musí možná vynutit nebo zasloužit. Chudák holka, tohle si o sobě přečíst!!!!!! Nebo pokud jí kamarádi řeknou, co o ní píše maminka na webu??????? Myslíte, že z toho bude tak poprděná, jako vy všechny tady???? Jenže to vy s vašimi "jen na chválu a pochlebování" nastavenými hlavičkami asi nedomyslíte!!!!! Ale co, pochlebujte dál, baví vás to, tak si to holky užijte!!!!!☺☺☺☺☺☻☻☻☻
      PS: všude se píše, že láska k dítěti musí být bezpodmínečná, a tím se z toho stává jakási povinnost. A myslíte, že je tak opravdu všude???????

      Vymazat
  41. Milá paní Evo, já se vůbec nezlobím. Já teď už vím, že nemá cenu s vámi diskutovat, že už jen z principu a ze solidarity k blogu mě budou všichni kritizovat. Já to beru jako diskusi jako kdekoliv jinde. Mě spíš zajímá, jaké vlastnosti mi ještě přiřadíte: už jsem byla zlá, zapšklá, krutá, odporná, nelidská. A k tomu vracení nazpátek: já jsem se vrátila, někde uprostřed diskuse jsem vám moje původní věty přeformulovala a ještě vám zkopírovala M. popis duševního pochodu, který nadzvedl mě a přiměl mě k tomu nelidskému! a krutému! názoru, který píchá přímo do srdce!!!!!!☺. Přečtěte si to, pokud chcete a zamyslete se, jestli byste to na jiném blogu nekritizovala taky. A co se slušnosti týče: JÁ jsem nikoho z vás nenapadla, naopak vy do mě jdete jak vosy a čím mě více urazíte, tím jste "blogově oddanější" ☺. Zdravím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím,
      pro příště si myslím, že když někdo napíše komentář, který se druhým nelíbí, je lepší ho jen beze slova přejít, než zahltit pohodový a podle mě skvělý blog nesmyslnou diskuzí. A dopřát tak myšlence jednoho věhlasu, který si vůbec nezaslouží. Na svůj názor má právo každý. Normální člověk ví, že se dá stejně milovat i víc, než čtyři děti. A když u toho někdo dokáže ještě tvořit a dělat svět hezčí... to potom klobouk dolů. Pokud má někdo chuť zabývat se něčím podobným stále dokola, založte si vlastní blog.... třeba diskuzní :-) Johanna.

      Vymazat
    2. Jo, díky za radu, třeba někdy založím ☺☺☺☺

      Vymazat
  42. Pro Evu, 28. března, 10.15 hodin a 14.30 - čas je přibližně, je to už moc daleko, nechce se mi listovat ☺.

    OdpovědětVymazat
  43. Marki, věřím, že Tě toto podivné anonymní diskuzní forum neodradí a že budeš psát svůj blog dál. A že bude takový, jaký ho chceš mít Ty:) Držím palce!! D.

    OdpovědětVymazat
  44. Dodatecne preji Sarce vsechno nejlepsi k jejim krasnym devatym narozeninam. Ja na te fotce vidim krasne spokojene devce.

    OdpovědětVymazat
  45. Zdravím.
    Roste do krásy. A nenapadlo by mě, že je smutná. To spíš přemýšlivá. A hlavně, už není malá... je to slečna :-) Tak Sári, měj se moc krásně! Johanna.

    OdpovědětVymazat
  46. Jakožto máma dítěte, které chodí se Sárkou do školy, bych ráda řekla jediné: Paní Baletková by si měla uvědomit, že velmi veřejně prezentuje kde co, její okolí to čte a ne všichni to obdivují, jen to nekomentují. Teď to pár lidí udělalo a je oheň na střeše, všichni to četli a jistě nejen rodiče, ale kolikrát i děti ze Sárčina okolí - v devíti letech jsou již dnes děti počítačově gramotné.

    Nechápu, jak jí tohle může být jedno. Hlavně myslet na vlastní koníčky a sebeprezentaci, že... Udělat děti není umění. Umění je se o ně postarat, dát jim lásku, přijetí a pozornost a ukázat jim cestu do života. Ne se nastěhovat k rodičům, děcka dávat neustále na hlídání babičce nebo sestrám a ofukovat si blog a chlubit se, jak se máme a kde jsme byli bez děcek a jak to bylo super a ještě se svěřovat, jak jich mám dost a řvu na ně. To ocení podobné ženy, ale rozhodně ne všichni (a nemusí být nutně zapšklí ani závistiví).

    Omlouvám se za anonymitu a drsná slova, ale je to můj soukromý názor a nechci, aby byl vtažen do vztahu našich dětí. A Sárky je mi líto. Máme dvě děti, zážitků a fotek plno, ale nikdy bych to necpala na veřejnost. Stačí jeden prostý důvod. Obava o bezpečí mých dětí. A upřímně dokonce věřím, že se paní Baletková zamyslí a nakonec z toho vytěží i něco dobrého pro svůj život. Promiňte, ale prezentace třicetileté ženy fotkami kadícího mimina - to už je snad trochu moc...

    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ??? A až potkáte Markétu ve škole, budete se sladce usmívat? Myslím, že jste právě vyhrála soutěž o největší svini týdne, Vy pokrytče!

      Vymazat
    2. Nechtěla jsem se vůbec této diskuze účastnit, ale tento komentář byl určen i mě, neb jsem dle vašich slov..."žena Markétě podobná", která ocení její blog. A jsem taková matka, že si svá dvojčata nechám hlídat od babičky, plánuji bydlení s rodiči a vážím si každé chvilky, kterou strávíme s manželem bez dětí sami...Ač mě to mrzí, občas na ně zvýším hlas, i když jsou ještě malé. Snažím se, aby toho dobrého bylo víc a já na sobě pracovala, ale občas mi ujedou nervy. Vám ne? Myslím na vlastní koníčky a taky na sebe, tudíž jsem zřejmě podle vás špatný člověk, který nedokáže dát dětem lásku a ukázat jim cestu do života. Já si naopak myslím, že to náročné umění výchovy dětí můžu zvládnout jen díky tomu. Vše nemusí být tak černobílé, jak to vidíte vy. Bydlení s rodiči nemusí přece být jen jednostranné využívání jejich pomoci, ale může to být pro obě strany výhodné soužití. Velká škola tolerance, mezilidských vztahů a komunikace a něco, co děti přeci také velmi obohatí. Ale to vy v tom bohužel nevidíte. Odsoudit někoho je vždy tak jednoduché...Můj názor je, že by jste se měla také zamyslet vy...nad svými soudy a také nad tím, že se pod ně nepodepisujete. Lenka Geierová

      Vymazat
    3. Abyste se všechny už z toho vašeho milovaného blogu neposraly, dámy!!!!!!!!!! ☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺

      Vymazat
    4. No ano, přesně. My, aby jsme se z toho nepo....., sem raději nelezem ještě hodinu před půlnocí. A je určitě lepší mít z něčeho radost a málem se z toho po...., než mít nas.... v hlavě. ( Jak to čtu, málem jsem se lekla, většinou vůlgární nebývám. A hlavně si myslím, že blogy jsou pro ty, komu se líbí. Asi by mě těžko donutilo něco otevírat stránky někoho, koho zrovna moc nemusím.... Johanna

      Vymazat
    5. Milá anonymko,proč sem furt lezete a urážíte.Když Vás to tady tak štve,tak na tento blog prosím zapomeňte.I tak už jste si myslím svou práci dokonala,pěkný blog totálně zplundrovala a Markétu řádně otrávila.Ukončete prosím svůj nájezd,je to ubohé.Lada

      Vymazat
    6. Myslí tím samozřejmě tu anonymku ve 23:O3,tu co není ani schopná se podepsat.

      Vymazat
  47. Milá Markéto,
    mám pocit, že mi "mluvíte z duše", když čtu vaše přání směřovaná k dětem.
    To je prostě realita, kterou si Vy uvědomujete. Mám dvě holky (8 a 10) a pomalu se z nich stávají osobnosti, osamostatňují se, začínají se vymezovat, najednou jsou prostě velké, jen já se s tím smiřuji tak nějak se zpožděním. Tak jako Vy bych i já chtěla svým holkám více naslouchat, povídat si, nekřičet na ně, také bych chtěla aby mi to s nimi klapalo...atd. Tak je to zdravě přirozené. Ten kdo chce, a je vnímavý, to pochopí.
    Přeji Vám hodně sil ke splnění všech Vašich přání
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  48. Zdravím,
    a co takhle už konečně " no comment" ? Těším se na nový post a tohle už snad nechme plavat. Nechme to tu slepicím :-) Johanna

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.