pondělí 10. března 2014

***

Probouzení a Lotčiny ranní rituály.
Protahování.
Zívání.
Tlačení :).

***

21 komentářů:

  1. To je zlatíčko krásný ♥ Naše Sára má stejné bodíčko a rituály má úplně stejné :-) Po probuzení jsou k zulíbání :-)
    Krásný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Lotynka ve vaší posteli...idylka...my si ji bohužel užíváme doteď ...Kuba 4,5...těžko ho odnaučujeme nechodit v noci k nám do postele, užívá si nás a vždy nám vysvětlí, že chodí proto, že nás má moc rád...Mazaneček jeden....zdravím..pa Vokopka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vokopka u nás je to podobné. Jenom s tím rozdílem, že naší malé je 5,5 roku a komentuje to tím, že se jí zdál ošklivý sen. Není to každou noc, ale občas. Tak se to dá vydržet.
      Až bude velká, tak na to budu ještě ráda vzpomínat.
      Lotka je úžasná.

      Vymazat
    2. Tak prosté a tak krásné! :) Lotka je nádherná.
      My dnes zrovna slavíme první noc, kdy Andulka (skoro 4) spala dobrovolně svobodně a šťastně ve své postýlce... :)

      Vymazat
  3. Marki, tak to je hodně srandovní! Takový pantáta ve vaší posteli :) Jak si tam hoví...a je opravdu už tak veliká. Moc pěkné :) Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Markéto. Moc mě mrzí, co se děje na tvém blogu. K pisatelce anonymu bez podpisu jen jedno. Na blog patří pochvala i kritika. Ale to, že vidí smutnou holčičku a že jste občas rádoby rodiče a sledovat Tě začala, protože ji zaujalo, že čekáš 4 dítě...Nevím, co tím chtěla říci. Rozhodně Ti ublížila a bohužel vyřčená věta se bere zpět težce i s omluvou. Sama mám ty své 4 děti i vnuka a vím, že to není žádná legrace a hlavně je to o hromadě starostí a veliké zodpovědnosti. starosti porostou s dětma se školami, vzděláním atd. Já Vám s manželem věřím a vím, že to určitě zvládnete, tak jako jsme to zvládli my. Věřím, že děti miluješ stejně, jen ony jsou rozdílné bytosti. Sára je narozená v rybách, jako naše Johanka. Dokáže být klidná a tichá, jako vodní hladina bez větru. Jindy je jako hravý a upovídaný potůček. A příjdou dny, kdy se vzedme, jako ta největší bouře na moři. Snad Ti v tomto rozumím ale i já se mohu mýlit. Přeji celé Tvé rodině štěstí, lásku, porozumění a vzájemnou podporu. Pěkné a slunečné dny. Věra♥

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Ange, pletete několik komentářů do sebe. Já jsem pouze jedna z anonymních a ne vše jsou moje slova. Za svým názorem si stojím a nechci nic brát zpět. Ne vše je určené Markétě, hodně toho je obecně k bloggerkám. Já si třeba vůbec nemyslím, že tato rodina si hraje na rádoby rodiče, naopak. Jen jsem původně napsala o Sáře, ale trochu se to překroutilo a je z toho zmatek a stres....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj markéta, správne správne, už sa sem nevracaj..., ani vy ostatné blogerky, ktoré idete s kožou na trh..., nech zakape celý blogový svet!!! !!! kvôli takým ľuďom, ktorí si myslia, že môžu beztrestne PICHNÚŤ MEČOM ROVNO DO SRDCA !!! som úplne neznáma, ale skoro som od bolesti a ohúrenia skolabovala, keď som si prečítala, že sáru máš menej rada...!!!!!!! TO JE NESKUTOČNÉ, čoho sú ľudia schopní!!

      Vymazat
  6. Je krásná, Marki! A ty rituály...to mě rozesmálo, máme to úplně stejně, pěkně jsi to vystihla! :-) Mějte se hezky, myslíme na vás.

    OdpovědětVymazat
  7. Lotka je moc roztomilá. Nejvíc se mi líbí ta poslední fotka:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mateřství musí být tuze krásná věc. :-)
    Hezké jaro!
    Jitka ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná berunečka! Těším se na Vaše příspěvky, kterými vydáváte svědectví, že i v dnešní době stojí za to mít početnější rodinu. Kdyby jen jeden pár povzbudily, aby si pořídil dítě, stojí za to! Petra.

    OdpovědětVymazat
  10. Mám také 4 děti a moc mě mrzí, že neumím fotit a zachytit krásné okamžiky z jejich života, jak to umíte vy. Pavla

    OdpovědětVymazat
  11. Jej, strašně mi to připomíná moje rána :-) I ta peřina... To je tak milé!

    OdpovědětVymazat
  12. krasna lotka:-) a nejen ona..
    at se dari a diky za nadherny blog
    demantykapradi

    OdpovědětVymazat
  13. nádherná fotka, nádherné fotogenické dieťatko :)

    OdpovědětVymazat
  14. Marki...chybíš...

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tomu se rika krasne probuzeni.

    OdpovědětVymazat
  16. Zdravím,
    vždy se těším na každý nový příspěvek. Je to hrozně milý... skvělý děti a příjemná atmosféra, člověka to tak nějak příjemně nakopne :-) Teď jsem si myslela, že jste snad na dlouhé dovolené, až jsem ( snad poprvé ) vlezla do komentářů.... se divím, co lidi všechno dokáže napadnout. Snad že "podle sebe soudím tebe?" Tak jen doufám, že ta odmlka je jen dočasná, jste moc fajn :-) Přeji hezký den :-)... Johanna.

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den, také bych se chtěla přihlásit jako Vaše pravidelná čtenářka. Mám to tu u Vás moc ráda. Nenechte se, prosím, vyčerpat komentáři, které mají své místo možná někde na diskuzním fóru. Přeji Vám i celé rodině pěkný den!

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Markétko, myslím že jsem Tě asi viděla s miminkem ve středu u domu dětí a mládeže, chvíli jsem uvažovala Tě pozdravit.......
    Měj se hezky a pořádně si odpočiň, my věrní na Tebe budeme čekat.
    Čtenářka Markéta z Olomouce.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.