pondělí 13. února 2012


***

Nějak jsem si zamilovala ty kostkované látky :).
K dětem do pokojíčku se mi prostě hodí.
Tentokrát vznikly látkové košíky.
Na drobnosti, na kostky, lego, knížky, sponky a gumičky...
...na cokoliv!
Mám v plánu jich spíchnout ještě hodně.
Do skříní na ponožky :).

***


***

25 komentářů:

  1. Závidím. Po přečtení pochopíte.
    http://zasetalucie.blogspot.com/2012/02/bit-nebo-tolerovat.html
    Moc Vás zdravím!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné krabice, už se na ně dlouho chystám, jen nějak nemám odvahu, aby se mi také tak krásně povedly :-) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joli, to zvládněš, není to vůbec složité, opravdu. Hlavně je to půlhodinovka, takže brzy vidíš pěkný výsledek!

      Vymazat
  3. Mila Marketo, nakukuji k tobe dlouho a nevim proc jsem nenapsala driv! Tvuj blog je krasny, cisty, inspirativni, srdecny, velmi mile lidsky.

    A koukam, ze mame doma stejne Kuchynske pohadky :)
    A vis, prave jsem si nastrihla na takove kosiky, protoze mam dost tech plastovych, do kterych, kdyz se hazou kostky, tak zarachoti :D. Latkove kosiky na ponozky a opasky a malinkate kalhotky a slipy jsou to nejlepsi.

    At mas prijemny tyden. Moc zdravim
    Misha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Misho, jen nakukuj dál, jsme ráda, že se Ti líbí!! Děkuji za pěkná slova :)!
      Kuchyňské pohádky mají děcka moc rády, dostaly je loni na Vánoce.

      Vymazat
  4. Moc pěkná inspirace,to bych mohla zvládnout dokonce i já.:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji hezký den.Nádherně vše nafocené.
    Moc děkuji za tipy na šití.S dovolením si vás ukládám.
    Krásné dny přeje Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou úžasné. Radost pohledět. Já se před časem pustila do velikých - aby byly v pohotovosti do zahradního domečku, ale trošku se mi bortí stěny....(opět jsem to jednou megalomansky přepískla .o)) tak šly ke kostlivcům ve skříni. Při pohledu na kouzlo Vašich slunečných na fotkách mne osvítilo, že bych je z nich udělala vícero malých. Díky za inspiraci.
    PS: Káro, puntík, proužek - na tom teď taky ujíždím.
    V Ikea jsem minulý týden objevila krásné káro v zastřené růžové barvě, pevnější, v Ikea kvalitě. Už z něj mám v hlavě ušitých hromadu věcí :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, taky mám ušitý ještě jeden o dost větší, ale mám s ním ten samý problém, stěny moc nedrží...tak dumám, jak to spravit. Možná všít do horního okraje nějaký drátek, nevím...měla jsem v plánu velké koše na hračky, ale musím to nejdřív líp promyslet :). Jdu kouknout na tu ikeáckou růžovou, díky za tip!!!

      Vymazat
    2. Holky, šila jsem větší košíky, sice s kulatým dnem, ale to si myslím není důležité. Aby držely tvar, vnitřní látku jsem podžehlila sakonem - pevná výztuha ideál.do kabelek, ale tu stejnou službu udělá i vatelín. Menší košíčky pokud použiju pevnější látky, nepodlepuju, pokud mám slabší látky, podžehlím vlizelínem...

      Vymazat
    3. Marti, já používám ronopast...ale u větších košíků to prostě nepomůže.

      Vymazat
    4. Ještě mě napadlo..občas pletu košíčky z pedigu. Na hranaté koše používám do rohů dřevěnou kulatinu (prodává se o různých průměrech třeba v OBI - důvod proč tam ráda se svým mužem zajdu :O)). Do všech rohů koše bych ušila kapsu na průměr tyče, a do ní ji vsunula. Tak,aby šla vyndat před praním...je to jen myšlenka, nevím, jestli by to fungovalo...a bylo to bezpečné k dětem..

      Vymazat
    5. To by mohlo fungovat :)), jsi holka šikovná :)!! Vyzkouším...

      Vymazat
    6. Nepomohl by na výztuhu penefol? Nikdy jsem z něj nešila, ale co jsem slyšela, tak je silný.

      Vymazat
  7. Košíčky jsou moc hezké a není jich nikdy dost...Kostka a proužky vedou i u nás.
    Šila jsem košíčky s kulatým dnem, ale tyto mi přijdou jednodušší a rychlejší..takže opět díky za tip..určitě ušiju.

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, to jsou parádní košíky, ty se sejdou opravdu na cokoliv. Jinak moc příjemný blog, nejde se nepřidat, s dovolením :-) Krásné dny. Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Dokonalé! Všechno! Košíky vypadají perfektně, hned jak budu mít chvilku času, tak vyzkouším. Katka

    OdpovědětVymazat
  10. Super nápad, už jsem jich také pár ušila po inspiraci tady u vás. Jsou moc šikovné!:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Markéto, mnohokrát vám děkuji za inspiraci - tuto http://rosamitnik.blogspot.com/2012/05/svet-podle-markety.html a milion dalších. Jste naprosto úžasná! Díky vám za každé krásné ráno.

    OdpovědětVymazat
  12. košíčky krásné a koukám, že máte obdobnou knihovničku jako my:) ty dvě knížky poznávám:)
    Markét

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.