středa 28. listopadu 2012

***

Kočárek v celé své kráse :).
A kytička karafiátů, které Ema dostala od tatínka.

***

11 komentářů:

  1. Přesně stejný kočárek jsem měla taky :) mamka mi do něj ušila peřinky s krajkou, no nádhera.
    Teď je u babičky pro další generace, tedy děti od sestřenky, tak jsem ráda, že pořád dělá radost.
    A ty růžové karafiáty jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, taky jsem takový měla, v červené. Mám radost z toho, že jsou ještě maminky a děti, které i ve starých a "nemoderních" věcech najdou zalíbení. Pro mě jsou to také poklady.

    OdpovědětVymazat
  3. jéé, to jsem ráda, že nejen u nás se jezdí s tímto typem :)) Já jsem měla hnědý a teď je také u nás v obyváku :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jéééé, můj kočárek! Sice jsem měla tmavězelený se zlatou sponou, ale hned bych brala i tenhle! :-) Těší mě, že se dají ještě sehnat, neboť ten můj původní je už někde rozebrán na šroubky. :-( Tak alespoň vím, až budu shánět pro děti, že ještě existují!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný kočárek i všechno kolem. Já ho taky měla, jen červený se stříškou s bílými puntíky.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné...já měla podobný styl, ale už nehoupavý - asi novější model 80. let:) moje dcerky tenhle objevily na dovolené na chalupě a dodnes na něj vzpomínají, tak dost zvažuji, že k narozeninám k nám taky jeden pan pošťák donese:)Markét

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj rada koukam k tobe na blog,mas na tom mem neco ...Hezky den M...http://mischelh.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tak...:) Nejlepší je, že se stejnýma kočárkama, které jsme kdysi vozily my, si dnes můžou hrát naše děti! To ty dnešní oproti nim nemají šanci :).

    OdpovědětVymazat
  9. Já měla a dodnes má podobný, jenom má místo pružin (měl) řemínky, které se bohužel rozpadly a tak jsem to nahradila dočasně provázkem. Naštěstí ho rodiče nevyhodili a schovali a moje dcera ho loni objevila a jezdí s ním už druhý rok venku. Doma má sice od Ježíška moderní, ale když jdeme ven, tahne tento,protože se jí tam vejde její velká panenka.
    Markéto,nejenom děti by ocenili kočárky, které byli za nás. I já bych ocenila takovéto kočárky na děti - ono sehnad v dnešní době dobrý (velký a prostorný) kočárek pro mimčo je umění.

    OdpovědětVymazat
  10. Muzu se zeptat, kde se da takovy kocarek koupit/objednat? Dekuji. Petra

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.