středa 10. dubna 2013

***

Vyšívání.
Emiččina oblíbená činnost.

***

14 komentářů:

  1. Vážně???
    Nevěřím!
    I když ... vlastně jo ... dyť po mamince!!! ... :o)
    Krásné slunko to je.

    OdpovědětVymazat
  2. Celá po mamince .... a nejlepší ta kilometrová nit :-)
    mějte se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. jee vzpomínám na svoje dětská léta, vyšívání jsem měla moc ráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! V Emiččině věku jsem s mamkou vyšívala ubrus: seděla jsem mámě na klíně, ona protáhla jehlu a já opatrně dotáhla nit.

      Vymazat
  4. Je moc šikovná:-)Taky jsem ráda vyšívala...

    OdpovědětVymazat
  5. To bude krásný sluníčko od jednoho sluníčka! Na pověšení na zeď :).

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmm... kdybych nevěděla, že má za matku Tebe, asi bych nevěřila :-). Ve škole mi děti i ve 3. třídě bulely i u přišívání knoflíku, že to přeci "néééjdééé...", natož při vyšívání :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Šikulka to je!!! Jablko nespadlo daleko od stromu, zkrátka celá maminka :))))

    OdpovědětVymazat
  8. Šikulka. Nádherný jsou ty špinavé punčocháčky:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Juj, to je šikula! Ale má po kom... :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Aaaa, to je šikulka!! Držím palce, ať to Emičku pořád baví, je to krásně relaxační činnost :) Naši Rozárku to bohužel nějak pustilo, ale třeba časem k tomu opět najde cestu :)
    Přeji krásné dny, J.

    OdpovědětVymazat
  11. Zrovna vyšívání je jediná věc, která mě nikdy nechytla :)). Tak třeba mě Ema předčí!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.