neděle 13. listopadu 2011



 ***

Je to přesně sedm let, co jsme se s Honzou sešli u oltáře.
Před Bohem si slíbili lásku, úctu a věrnost na celý život!

***

Přijde mi, jako by od té doby  uběhla už věčnost.
Máme krásnou rodinu.
Prožíváme každodenní radosti i bolesti.
Jsou období hezká, jsou ale i náročná.
Tak, jak to má být.

***

Honzo, děkuji za každý den našeho manželství.
Děkuji za to, že bys pro mě udělal cokoli na světě :).

***

Mám Tě ráda!

***

12 komentářů:

  1. Marki gratulace veliká:) byla jsi velmi půvabná nevěsta a jak tak počítám velice mladá! nebývá 7. rok manželství náhodou ten krizový?? můžeš si oddychnout, že ho máte za sebou:)) přeji další krásná společná léta, spokojenost a zdraví všem Baletkovým:)
    hele probírala jsem některé staré komentáře a narazila jsem na to, že Sárka taky chodí/chodila do baletu při Moravským divadle? jste tam ještě a máte dobrou zkušenost? díky za info, papapa

    OdpovědětVymazat
  2. jéé a ty si celá máma a Honza zas celej tata! to je dobrý:))

    OdpovědětVymazat
  3. Marki, bylas nádherná..hrozně ráda na vaši svatbu vzpomínám. Tak hezky oslavte výročí a hodně síly do dalšího roku:-)
    ps. kdy tento týden dorazíte?

    OdpovědětVymazat
  4. Ha a my měli včera 3 měsíce :-D A su ráda, že jsem si teď mohla ty fotky prohlídnout, protože si tě vůůůbec nepamatuju a nikde jsem ty fotky nenašla, když jsem hledala. No ale je to mazec, všeci takoví mladí :-D
    Tož pěkně dál baleťte životem
    Terka

    OdpovědětVymazat
  5. Veliká gratulace, Markét, Tobě i muži /a taky Vašim malým k Vám dvěma:o)/. Do dalších let s úsměvem, těším se, jak ruku v ruce pokoříte další kopce a když se náhodou dostanete do oudolí, ať i tam najdete nějaká pozitiva. Ať už v reálu, nebo symbolicky. Opatrujte se, J.

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji! Byla jsi nádherná nevěsta a teď je z Tebe krásná žena a matka. Přeji vám spoustu krásných společných roků a Boží požehnání.
    K.

    OdpovědětVymazat
  7. Oli, děkuji, byla jsme hodně mladá :) a i když je to jen sedm let, přijde mi to tak dávno! Hodně věcí se od té doby událo, tak možná proto...
    Jinak Sára chodí do baletu do ZUŠky tady u nás Na Vozovce, v divadle mají vždy jen závěrečné vystoupení. Chodí už třetí rok a zatím ji to baví.

    Jani, děkuji.
    Chtěla jsem napsat, že dorazím ve středu, teď mi došlo, že bysme měly jít cvičit :)). Jak to vidíš? Pokud máš v plánu jít, šel by i čtvrtek.

    Jani, díky!! krásně napsáno, vezmem si to k srdci...symbolicky i v reálu :))!

    Kristi, taky moc díky! Tolik chvály, abych z toho nezpychla :)). Měj se krásně, ať se daří!!

    OdpovědětVymazat
  8. Marki, chodíme cvičit ve čt-ale ted je statni svatek,tak to asi nebude-jinak st.dopol to by slo:-)

    OdpovědětVymazat
  9. :)) Jani, tak já jsem jaksi mimo, to je fakt sranda se mnou. Takže st dopo se budu tešit! Pa

    OdpovědětVymazat
  10. Teri a tos ještě neviděla fotky scholy, co zpívala, to by ses teprv nasmála! No stárnem holt, ale k moudrosti samozřejmě :))! Měj se a díky!

    OdpovědětVymazat
  11. Mám krásnou sestru! :)
    Krystal

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.