pátek 25. listopadu 2011


***

Malé velké radosti.

***

Nové sekáčové boty a halenka.
Dohromady za 40 kč!

***

Adventní přání od maminky.
Stalo se tradicí, že nás, všechny ženy v naší rodině, zve maminka na (před)adventní věčeři.
Děkuji, mami, bylo to moc fajn.
Mám Tě ráda!
Ty víš...

***

A Kristi, na Tebe jsem vzpomínala.
Příští rok v plném počtu :).

7 komentářů:

  1. náš sekáč?? je nejlepší, hlavně už tu nepiš, kde je:)), jinak Marki k minulým příspěvkům, už jsem ti říkala, že taky úžasně šiješ?? tím taky, myslím Janču, samozřejmě:), já zůstávám jen u plánů, i když teď mám doma tak krásný střihy, tak snad se dokopu.., a k tomu tancování, jestli by ses chtěla nasmát, tak klidně přijď, tentokrát bude i zrcadlový sál:))

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je nádherné - a nejvíc to předvánoční pozvání! Úplně jsi mě navnadila na to, napsat mým blízkým pohled s přáním pěkného adventu :) děkuji! A když už jsme u toho, i Tobě a celé Tvé rodině přeji pohádkový a požehnaný předvánoční čas!

    OdpovědětVymazat
  3. Marki, krásné boty i halenka, sekáč byl k Tobě štědrý :)
    Věřím, že jste si večeři užily :) My jsme si to vynahradili s taťkou, on zůstal sám doma a já tady byla taky sama, tak jsme si povídali na skypu :)) Příští rok už si ji ale nenechám ujít.
    :-*
    K.

    OdpovědětVymazat
  4. Marki, ty boty...taky jsem dnes ráno jedny ukořistila. Snad jste si dnesky užily večer, já se teď probudila...:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný zvvyk .. pohladilo mě to.
    A boty jsou doslova úúúúžasný!
    El.

    OdpovědětVymazat
  6. Oli, tak to se moc těším, až něco hezkého ušiješ, protože Tvé kousky vždy stojí za to! A k tancování...smála bych se ráda, ale času hold není :(.

    Veve, už se těším, až je provětrám. To si ale ještě počkám.

    Misho, děkuji moc. Radostny advent i Tobě, plný pokoje! Adventní přání jsme taky dostala poprvé :).

    Kristi, příští rok je náš :)!! Co příští rok, prosinec je náš, už se tě nemůžem dočkat!!!!!!

    Jani, snad už je líp, večer byl fajn. Popovídám :).

    El, tak tak )). Měj se fajn!

    OdpovědětVymazat
  7. Jakože... fakt máš parádní boty, triko a ták (...), ale! Ta mamča s parádním rukopisem a ještě parádnějšími nápady, ta je! Ty mně pak povídej něco o podhoubí, v tom Vašem to taky musí rašit jedna radost ♥ Adventem přesně v tomto rytmu:o) J.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.