pondělí 19. března 2012


***

Jinak, než takhle, Emička neusne.
S jednou panenkou vedle sebe, s druhou v bříšku :)).
Nikdo ji to neučil, přesto to tak má od malička!
Někdy tak chodí i ven...:)).

***

14 komentářů:

  1. Vzorná maminka už od malička. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Marki to je radost pohledět, myslím to její bříško a pak jak krásně spí, nevím, co se u nás stalo, ale jak jsou teď holky obě doma (nemoc), tak mi Ditula odmítá spát, zrovna jsou v postelích a místo, aby odpočívaly, tak po sobě pokřikujou, Dita elánu na rozdávání!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je moc pěkná fotka. Že ji panenka netlačí,to se divím. Ale aspoň má dokonalý trénink na mateřství.:-)

    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Já na tomto blogu čerpám inspiraci, kochám se, sbírám elán do další práce, ale taky se tu dost často zasměju...:O)))
    Prostě to v těch holčičkách je, to opečovávání. Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  5. To za chvíli budete babička a dědeček. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Markétko, moc Ti děkuji! Ono už je lépe, stačilo trocha slunečního svitu a pár společných chvil a radost do srdce se zase vrátila.

    Jsem ráda, že písničky pohladily, tak jako umí hladit mě. Souhlasím, svatba s přáteli, velká, je nejkrásnější!! A ještě k tomu zalitá sluncem a v kostele, prostě nezapomenutelný zážitek! K.

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasná :o). Já tu Vaší holčičku žeru ;o). Lucka

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný, sladký fotky. Děti jsou prostě roztomilý.

    OdpovědětVymazat
  9. Právě jsem objevila Váš blog a jsem nadšená:) Je úžasný, ty fotky, nápady, děti:) Těším se na spousty dalších příspěvků:)

    OdpovědětVymazat
  10. Mateřské pudy už od mala :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.