úterý 13. března 2012


***

Takto krásně jsme se měli na horách!
A takto jsme předčasně skončili doma v posteli! 
Nemoce nás všechny úplně skolily.
Pomalu se stavíme na nohy :).

***

Už jste mi chyběly(i)!

***

12 komentářů:

  1. Markéto,
    Vám to všem sluší i v té posteli ;-)
    Koukám, že o četbu nemáte nouzi :-)
    Tak až budete zase na nohách, budu se moc těšit na další Vaše příspěvky !

    OdpovědětVymazat
  2. Mě jsi taky chyběla! :-) Přeji brzké uzdravení! K.

    OdpovědětVymazat
  3. Přiznám se, že už mi také chyběly inspirativní posty :-) Přeji brzké uzdravení!

    OdpovědětVymazat
  4. no vy jste chyběli nám!!:) Marki pro tvou útěchu, my jsme taky všechny nemocné, Eminka donesla ze školky parádní chřipku, na horách jsme byly super fit, to se divím, že jste tam omarodili.., nás vždycky skolí nějakej super dětskej bacil z kolektivu, v tomhle je ta školka fakt naprd..
    tak se zdravte, o víkendu má prý být až 19 stupňů!!!!!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty nám též. Ať je brzy líp. Nika

    OdpovědětVymazat
  6. Už jsem se na vás těšila! :-) přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  7. Posílám pozdravení :O)
    Taky jsem měla "absťák" po novinkách. Fota jsou perfektní, u té druhé jsem se pěkně zasmála..Krásně se uzdravujte, odpočívejte...brzy už jaro a teploučko HURÁÁÁÁ!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. No tohle.. Jak tam ty děti pěkně leží v posteli a čtou si a neskákají ti pohlavě. U nás doma nevídaná věc :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Obě fotky nemají chybu...mně se snad víc líbí ta druhá, promiň. Ale vybavuje se mi, jak jsme v dětství s bráchou marodili...přesně takové ležení jsme měli a rodiče nám předčítali nebo jsme poslouchali pohádky z gramofonu...umím je dodnes zpaměti. Tak ať se brzy vykurýrujete :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky! A musím říct, že ta druhá pro mne má také větší kouzlo :). Ať jste brzy fit!

    OdpovědětVymazat
  11. Nemoc vám sice samozřejmě nezávidím, ale klidně bych si k vám (aspoň na chvililičku) lehla a četla si s Váma. Můžu? ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuju za milé přivítání!
    Holky, kdo chce za námi do postele, je vítán...do noh se vlezou minimálně další tři :), máme velikou postel. Někdy tam spáváme fakt celá rodina :)).

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.