pátek 2. března 2012

***

Skoro každý rok to stihnou...
...vylézt na moje narozeniny!

***

Děkuji Bohu za dar života.
Děkuji mému muži, dětem, rodičům, sourozencům, přátelům...
...všem, kteří mi dávají lásku!

***

Mám vás ráda!

***

12 komentářů:

  1. Markétko,
    všechno NEJ !
    Kytičku už máte , lásku taky , tak snad ještě to pevné zdraví a ostatní si koupíte nebo vyrobíte ;-)
    A já Děkuji za fotečky a inspiraci na Vašem blogu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Markétko:), vše nejlepší k tvým narozeninám, buď zdráva spolu s celou tvou rodinou! jsi velice inspirující žena, s velikým darem obohacovat ostatní, jsem moc ráda, že tě znám a doufám, že ještě víc poznám, papa

    OdpovědětVymazat
  3. Marki, všechno nejlepší,včera to bylo moc fajn.J.

    OdpovědětVymazat
  4. Markét, přeji Ti všechno nejlepší k Tvým narozeninám. Hlavně rodinnou pohodu, zdraví, spokojenost, odvahu, lásku a Boží požehnání na Tvé životní cestě! Ze srdce přeje Krista.

    OdpovědětVymazat
  5. Markét krásné narozeniny,ať můžeš každou volnou chvilku ve zdraví trávit se svou rodinkou:-) Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Mílá Markéto, přeji vše nejlepší k narozeninám!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahój Marki, všechno nejlepší k Tvým mladinkým narozeninám!!♥ (Když mně fcb dneska prozradil, kolik Ti je let, trochu jsem zazáviděla;).

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Markéto, přeju všechno dobré k narozeninám - zdraví, pohodu a především Jeho ochranu Tobě i celé krásné rodince. Moc ráda sem chodím pro inspiraci, ale i jen tak - je tu milo! Zdraví Pavla

    OdpovědětVymazat
  9. vsechno nejlepsi! krasne to mate spolecne nacasovane :)

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Markétko, připojuji se také s přáním všeho dobrého! Ať nalézáš v životě ty správné cesty ♥ ...Jsem moc ráda, že jsem Tě mohla díky blogu poznat, je tu moc krásně!

    OdpovědětVymazat
  11. Markétko, všechno nejlepší k Tvým narozeninám, zdraví, štěstí, lásku, přátelství, spokojené děti a manžela, tvůrčí ruce a mysl, zkrátka vše NEJ!

    Mám to tu moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  12. Dodatečně Marky vše nejlepší, zdraví ..a hlavně žádný spěch přeju..ty nejlepší věci v životě často přicházejí v klidu :). Kytička je nádherná a já tu mám rozpletenou šálu..ztrácím motivaci:D.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.