čtvrtek 13. června 2013

***

Dlouho předlouho jsem sháněla jednoduchou puntíkatou látku.
Všude v e-shopech jich jsou mraky, ale pořád to nebylo ono :).
Pak mě Jana inspirovala svým příspěvkem.
A já se rozhodla, že když látku nemůžu sehnat, jednoduše si ji sama natisknu.
Koupila si šedou a růžovou barvu a bylo.
Z růžových puntíků už má Ema šaty.
Jak ji nafotím, ukážu víc :).

***

17 komentářů:

  1. Super nápad. Nechám se inspirovat:)

    OdpovědětVymazat
  2. Markétko,
    vy snad nakonec ještě budete i ty látky vyrábět sama ;-)
    Vůbec netuším, jak se takové puntíky na látku tisknou ? :-o
    To už je na vysokou textilní ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Markétko, paráda. Už se těším až nám ty šaty ukážeš na modelce.
    Nápad je to parádní, třeba mě na něj taky ukecáte :-)
    měj se Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Myslela jsem, že zrovna v puntíkách je docela výběr. Náhodou mám doma skoro stejné látky jako ty tvoje natištěné drobné růžové a šedé puntíky daleko od sebe. Ale už jen zbytky.

    OdpovědětVymazat
  5. Při pohledu na tuto fotku mě napadlo - "Ta žena je borec!" A jsi! Krásné, prostě Ty. K.

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní! Mnohem lepší než kupovaná látka:)

    OdpovědětVymazat
  7. Markéto, vy jste kouzelnice.
    Nechápu, kde na to vše, co děláte berete při 3 dětech čas. Mě přijde, že než ráno uvařím, uklidím a pohraju si chvilku s prckem, tak je dopoledne pryč, pak honem ven a je tu poledne a odpoledne uteče jako voda a večer dodělávám resty a žehlím prádlo a na ruční práce mám teď čím dál tím méně času. Občas si přeji, aby měl den víc hodin a já měla taky trochu času pro sebe - relaxovat při knížce nebo s vlnou v ruce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před pár lety jsem na tom byla úplně stejně, vážně. Teď mám dopoledne prázdný byt, tak se to snažím co nejvíc využívat tímto způsobem. Protože mi to zase brzy skončí :)).

      Vymazat
  8. Marki ty si hračička!:)), na to musí být nějakej fígl, že? anebo je to ta těhotenská pečlivost, puntík za puntíkem? moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  9. Ručne? Tak klobúk dolu. &Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, to je prima nápad, šaty jsou úžasné! A ty modré taky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.