úterý 18. června 2013


***

Včerejší parádní koupání a Marečkův paddleboarding.
Mám tyto horké dny tak ráda!
Celé odpoledne někde u vody.
Děti spokojené, já taky a nemám žádné výčitky, že jsem doma nic neudělala.
Byl by hřích v tak krásném počasí nikam nejet.
Sára odjela na školu v přírodě, tak mám zase jen dvě děti :).

***

8 komentářů:

  1. Markét,
    tak já jen tiše závidím takovou pohodičku. Moje zlatíčko je nemocné, takže tropické teploty trávíme doma. No a i kdyby nebyla, tak takovéto krásné koupíní v blízkosti domova nemáme.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem strašně moc ráda, že jsem narazila na vaše stranky......... Moc vám fandím :) Libí se mi vaše veliká rodina a vlastně vše :) Mája

    OdpovědětVymazat
  3. To je pohoda :-). U nás bohužel nemoc. Moje a začíná i Honzíkovi :-((((. Snad to bude lehké a rychlé.

    OdpovědětVymazat
  4. kde je tak krásné koupání?

    OdpovědětVymazat
  5. Máme hned za Olomoucí takový krásný rybník.

    OdpovědětVymazat
  6. tak se ptám kam mám vyrazit na koupání.
    Markéta

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.