úterý 4. června 2013

***

Včera děti natíraly dřevěné kostky.
Já si u toho namalovala obrázek :).
A taky si koupila dva nové hrnky a prnkýnko (to už jsem potřebovala!!).
Srdíčkový kamínek mám od Marka (pravidelně kontroluje, jestli ho ještě mám :o).

***

15 komentářů:

  1. Marki, ty hrnky! Moc hezký to máš...

    OdpovědětVymazat
  2. Odkdy začínají děti dávat rodičům dárky? Po týdnu Kubovy nemoci se tak akorát cítím, že bych mohla/chtěla nějaký dostat ... :o)
    Kompozice jednička s vestičkou,
    speciálně pak prosím o opakování různých fotografických variací s hrnečky,
    budu si tak představovat, že je mám já sama.
    ty jsou dokonalé!!!
    (Fuj, bych chtěla všecko jen pro sebe, se loučím a jdu se nad sebou zamyslet ... :o)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hrnečky se tu jistě objeví ještě hodněkrát :).

      Vymazat
  3. Holky, když budete hodné, aji vám řeknu, kde je za pár kaček prodávají...pokud vám tam nějaké nechám, chci ještě dva :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budeme hodné....:-)
      Jen jsem Marki omylem smazala tvůj komentář i se svou odpovědí u sebe na blogu, nějak mi ta technika dneska nefunguje, tak se omlouvám....

      Vymazat
  4. Markéto, a to taky teď děláš i něco jiného, než že jenom hledíš na tu poličku? Já bych před ní asi stála celé dopoledne. :-) Mooožná bych si do jednoho z těch hrnků uvařila kafe a pak zase hleděla... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělám...polička je totiž přímo nad linkou, takže jsem celé dopoledne vařila a při tom koukala nan ni :).

      Vymazat
  5. Krásná kompozice. Dokonale sladěná. Od srdce.
    Zaujala mě Tvá květina. Prosím, víš, jak se jmenuje a jak se o ní starat? Mám stejnou a nemohu zjistit, jak se jmenuje a tudíž ani nevím, jak se o ní pořádně starat. A spíše tak přežívá než, aby žila, tak vesele, jak Tobě. :-) Předem díky za odpověď. A přeji Ti krásný den. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žížalo, tak to Ti moc nepomůžu :). Název nevím a starám se o ni stylem...dost světla a vody a zatím to funguje :)).

      Vymazat
    2. Jestli dobře vidím, tak je to lopatkovec, jediné, co fakt nemá rád je úpal. Jinak je to odolná a nenáročná kytka. Že potřebuje vodu, naznačí svěšením listů, takže ideál ;-)
      A furt nakukuju, jestli se dozvím, odkud jsou ty hrnky ;-) Nutně potřebuju nějaké nový na kafe, protože všechny oblíbené jsou rozbité.

      Vymazat
    3. Markét, no mi právě při větším zalívání chcípá.

      Jolana, dík moc za radu. A hlavně za ten název. Konečně si mohu o ní nacházet informace. Díky.

      Krista

      Vymazat
  6. Hrnky jsou nejlepčejší. I jak to všechno ladí. Kam na ně? A mají i jednohubkové alias menší třebas na espresso?

    OdpovědětVymazat
  7. Takže. Pro Olomoučáky je to jednoduché...hrnky jsme kupovala v Centru Haná, je tam takový obchod s kuchyňskými potřebami (nevím název). Pro vás, co jste mimo jsem našla jejich stránky a zjistila, že ostatní zboží je vesměs jedna velká katastrofa :)), ale ty hrnky to zachraňují: http://www.veroni.com.pl/new-bone-china?pid=362&sid=374:Fabio-360ml

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné, takové něžné. Hrníčky super, já teď ujíždím na bílém kostním porcelánu. Mám ho týden a pořád mám pocit, že slavnostně stoluju :-))) Jen si nejsem jistá myčkou.. Hrníčky myješ v ruce nebo jsou z myčky v pohodě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem neměla odvahu...jsou jen dva, tak asi ručně :)).

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.