pátek 25. března 2011







Zkušební taška.
Přišly mi domů krásné zahraniční látlky.
Než se do nich pustím, vytáhla jsem nějaké starší.
Aby to pak stálo za to :).
Původně měla taška patřit Sárince.
Ale nebyla bych to já, kdyby z toho nakonec vyšlo něco jiného :).
Taška je veliká, prostorná a krásná.
Jsem na sebe pyšná.
Těším se, že s ní někoho obdrauji.
Jani, díky za střih!

***

PŘEJI VÁM KRÁSNÝ VÍKEND, MÉ MILÉ PRAVIDELNÉ ČTENÁŘKY!

5 komentářů:

  1. teda, ta je fakt krásná, a ty dokonalé detaily, moc se povedla

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, Marki, fakt krásná....teda klobou dolů...a nemáš zač:-)

    OdpovědětVymazat
  3. taky chválím, moc pěkná, holky, kam chodíte do galantérky, prior, nám. hr. na rohu, pavelčáková a končím.., poraďte, akutně sháním knoflíky do jarního saka, díky

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, díky, díky :)).
    Oli, já končím, jak Ty :)...víc jich taky neznám...zkus mrknout na net.

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné, přímo mistrovské dílo! :-) (Právě jsem se zamilovala a tiše závidím.) :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.