středa 4. května 2011

***

Měli jste někdy v kuchyni postel?
Není to úplně špatný nápad.
Lavice, která stávala pod oknem, putovala na chodbu :).
Bylo potřeba zaplnit prázdý prostor a postel neměla využití.
Teď už ho má.
Maximální.
Děti si na ní hrají a skáčou!
Manžel spí (někdy i v noci, když ho některé dítko vytlačí z jeho postele).
Já lenoším a odpočívám.
A ráda se na ni jen tak koukám :).
Našila jsem polštáře a krásně nám to tu naši kuchyň zútulnilo.
Kdysi měla každá správná domácnost postel v kuchyni taky.
Asi to mělo své důvody...

***

14 komentářů:

  1. Posteľ v kuchini by sa aj nám pri troch malých deťoch čo pri varení asistujú zišla, žiaľ bohu v podnájme teraz máme kuchyň, ktorá má okrem linky tri metre štvorcové priestoru, takže zatím s atam nevojde ani stolička :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta je krásná, moc se mi líbí tyhle kovové. Taky máme v kuchyni postel - pod mráčky:) a je pořád obsazená. Vždycky se kochám u tvých fotek, jaký máš úžasný cit pro zařizování interiéru !!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Markéto,
    máme. Skoro stejnou. Ale starou snad stovku let. Jen na ní je nejlepší schrupnutí po nedělním obědě. A vejdem se na ni ve čtyřech i se zvířaty.

    OdpovědětVymazat
  4. Babička měla a bylo to to nejoblíbenější místo v celém domě. Krása. Bezpečí babiččiny peřiny je láska na celý život... Díky za připomenutí! Užívejte.o)
    PS: Bezva ty velké fotky, zaslouží si to.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty polštáře se ti moc povedly, miluju kombinaci modré a růžové. Jinak máte super výhled z okna.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  6. Moje obě babičky měli válendu v kuchyni :)

    OdpovědětVymazat
  7. Děvčata, děkuji za reakce!! Vidím, že postel v kuchyni má spoustu příznivců :).

    Dogfairy...takovou kuchyň jsme donedávna taky měli...válecí místo vzniklo v obýváku. Třeba se jednou dočkáte větší!

    dc...tak pod mráčky musí bát hezké schrupnutí :). Kovové postele mám taky ráda, tuto jsme zdědily (jeko většinu našich věcí), přišlo mi líto ji vyhazovat. Tak ještě slouží... A děkuji za pochvalu!

    Aleno...taky se na ni vejdem všichni. V pěti :)!

    Jani...vytvořit ty velké fotky byl porod, jsem na tohle antitalent, několikrát jsem změnila něco, co jsme vůbec nechtěla :), nakonec je to jakš takš, ale ještě ne úplně podle mých představ :)!

    Rozpustilá...výhled z okna si nemůžu vynachválit. Tu květovanou látku už jsme měla doma dýl, ulovila jsem ji jednou ve výprodeji :) a pořád přemýšlela, co s ní. Moc se mi líbí!

    Radi...potvrzuješ, co si myslím :)!

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj marki, velký formát ti vážně sluší a kuchyň je jako vždy najedničku!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Marki ta postel..je skvělá...a znova obdivuji tu láku na polštářích...J.

    OdpovědětVymazat
  10. Pamatuji si ze rodice meho manzela meli v kuchyni podobnou a take to bylo velmi rusne mistecko:))

    OdpovědětVymazat
  11. Oli...díky!

    Jani...výprodeje to jistí :)).

    Moni...:))).

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem si už mnohokrát vzpomněla na babiččino kanapíčko v kuchyni a zasteskla si, že něco takového už moc vidět nebývá...a přitom ty poobědové sisety jsou na něm ty nej..tomu se při nejevětší skromnosti, žádná sedačka nevyrovná:-D
    Takže tleskám!!! a uvažuju, že i my,si postel do kuchyně nastěhujeme...kolikrát tam všichni možně i nemožně posedáváme na parapetech u oken apod!
    Moc děkuju za znovuoživení tohoto geniálního a prostého nápadu:-)...a mimochodem máte parádní fotky a tak vůbec vše kolem..
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní...mí rodiče se rozhodli úplně stejně...když to viděli a hlavně, když si moje sestra chvíli poležela, měli jasno :). Proč ne? Takže Vás podporuju ve Vašem rozhodnutí si postel do kuchyně taky nastěhovat :)). Děkuji za pochvalu. Mějte se fajn.

    OdpovědětVymazat
  14. Takové kanapíčko v kuchyni je můj sen, žel do naší maličké už se rozhodně nevejde:) Ale obdivuji na fotkách váš krásný, útulný a naklizený domov! Se třemi dětmi teda smekám a vůbec i celý blog je krásný a hřejivý!
    Markéta (ta s panenkou:)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.