čtvrtek 17. května 2012


***

Háčkuju kolečka.
Podle toho, jak dlouho vydržím :), vznikne polštář nebo přehoz.

***

8 komentářů:

  1. Už teď jsem na výsledek zvědavá! Vydržať !!!!

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné. připomělo mi to ty eko odličovací tampony, co teď jsou v soutěži na Fleru. Nicméně jako polštář nebo přehoz tato kolečka uvidím mnohem raději. Držím palce

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, už se také těším na výsledek! J.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsem moc zvědavá a těším se!Michaela

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné barvičky. Mě to zase připomnělo, že taková kolečka jsem kdysi háčkovala pod skleničky, aby nedělaly kolečka na stole.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou krásně barevná! P. S.: Musím se pochlubit, už umím taky háčkovat do kruhu! :-) Děkuji mockrát za motivaci k háčkování.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné barvy! Jsem zvědavá, jak budete kolečka spojovat. Já mám zatím zkušenosti jen se čtverečky. Ať se dílo daří!

    OdpovědětVymazat
  8. No, holky, já sama jsem taky zvědavá, co vznikne...:)).

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.