neděle 8. července 2012

***

Jedna táborová.
Vždycky, když se tam vracím (už jen jako návštěva), vůbec, ale vůbec se mi nechce domů!
Bývaly to pro mě ty nejkrásnější týdny prázdnin!!!
Teď už to zažívá Sára.
Nějak mě to dojímá :).
Přála bych si, aby jednou vzpomínala tak hezky, jako já.

***

Sárinko, vydrž ještě jeden týden :).
Vím, že to zvládneš!

***

7 komentářů:

  1. Jé, Markéto, mně spíš z té fotky připadá, že chudinka trpí ... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. tváří se nešťastně,ale to mohlo být svítícím sluníčkem

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem milovala letní tábory:)
    Btw, moc se mi líbí tvoje tvoření.

    OdpovědětVymazat
  4. Markét, hezký svátek vinšuju... J.

    OdpovědětVymazat
  5. Nesnášela jsem tábory, kam mě rodiče na 3 týdny odložili. Nikoho jsem tam neznala, brr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My naštěstí Sárinku nikam neodložili :). Jela na čtrnáct dní s holkama, které dobře zná a fungují celý rok jako skautský oddíl. Není to žádná jednoprázdninová akce. Sama jsem se v tomto oddíle leta angažovala.

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.