středa 22. srpna 2012

***

Máte doma staré povlečení a je vám líto ho vyhodit?
Mám pro vás typ :).
Nedělejte si klubíčka a zkuste něco uplést nebo uháčkovat!
Je to rychlejší něž z vlny nebo bavlnky a tak výsledek bude brzy vidět.
Může tak vzniknout krásný kobereček nebo třeba košík na hračky.
A nebo něco úplně jiného :).

***

7 komentářů:

  1. Moje babicka kdysi hackovala takto koberecky,byl jich plny dum,tak mi ji to zase pripomelo. Myslim,ze by z nejakeho nezneho povleceni stal za to udelat! :) M.

    OdpovědětVymazat
  2. ja ich robievam este aj z bavlnenych triciek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Marki, kdy ty to děláš? mě tuhle Ládes provokativně objel vysavačem stroj, že prý už pod prachem nebyl skoro vidět, jenže když mě se přes léto tak nechce:(, rozešitou kabelku s koženkou mám od začátku června!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný nápad-kam vy na to Markétko stále chodíte???

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za inspiraci, vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super nápad :), doufám, že uvidíme výsledek.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se těším na výsledek. A Markét, napiš mi prosím na email přes můj blog, zkoušela jsem to tady, ale nefunguje Ti nejaká aplikace, mi to odpovědělo...Něco pro Tebe mám. Hezký den, j.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.