středa 8. srpna 2012


***

Z pokojíčku.
Sekáčový přehoz na křeslo.
Uložené Rozárka s Amálkou :).

***

8 komentářů:

  1. Ten váš pokojíček... Krásný ze všech úhlů :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přehoz krásný,romantický. A to jste šila z látky nebo z něčeho přešívala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přehoz jsem takto celý ulovila v seku. Jen jsem ho strčila do pračky :)).

      Vymazat
  3. Tak to byl skvělý úlovek:)),fakt moc pěkný.

    OdpovědětVymazat
  4. Rozárka s Amálkou mají určitě sladké sny a pod přehozem budou ukryty také ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Markétko, ta kombinace tmavěmodré puntíkaté látky a romantických tyrkysových květin, je fakt famosissima! Už jsem ji na Vašem blogu viděla vícekrát a vždycky mě překvapí, jak nádherně spolu vypadají dva vzory a materiály, které by mě nikdy nenapadlo dát dohromady. Máte cit!

    Zdraví :-)

    Iva Hlaváčková
    Rousínov

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí ty panenky. Vlastní tvorba? Určitě mají krásné sny :-) Jolana

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.