čtvrtek 30. srpna 2012


***

Zbylo trochu látky.
Tak vznikly ještě látkové košíčky a taštička.
Na mastičky, olejíčky, dudlíky, flaštičky a jiné nezbytnosti :)).
Maminka už bude vědět, co do nich!

***

14 komentářů:

  1. Krásná práce, Markétko :).

    OdpovědětVymazat
  2. Markétko, to je taková krása! Klobouk dolů :) ...

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné!!! a také musím říct, že se mi moc líbí ta látka. Mohu se zeptat, kde se dá sehnat? Děkuji, J.

    OdpovědětVymazat
  4. Špičkové. Nepřemýšlela jsi o prodeji na fleru?? My ostatní, čti na obě ruce levé, bychom si takovou krásu určitě objednaly ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu nadhera! mam male mimi a tohle presne by se mi hodilo, takze perfektni darek! A navic krasna latka a barvy. uz se tesim na fler! Takovou kamaradku by chtel kazdy

    OdpovědětVymazat
  7. krása! tyhle puntíky se mi nikdy neomrzí!

    OdpovědětVymazat
  8. Market ty jsi fakt divoch. Chtela bych umet takovy tasticky jako ty! A pocebovala bych tu latku a vedet jakej ten odstin ty tyrkysovy, jak uz jsi to sem nekolikrat psala ale pac nemame zalozky tak to nemuzu najit a pocebovala bych natrit neco holcickam do pokojicku :) a chcec se mi sit, ted hned!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, vložím příspěvek o té barvě, ptá se mě více lidí...a na záložky se chystám už věky :)). Budou...

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.