pondělí 27. srpna 2012


***

Po dlouhé době jsem vytáhla stroj.
Měla jsem volný den (děkuji!) a tak vznikla tato zavinovačka.
Kamarádka čeká každým dnem miminko.
Doufám, že mamince se bude líbit a miminku krásně spát :).

***

11 komentářů:

  1. Že by Jani..?
    Záááávidím, jak tuto krásnou zavinovačku, tak Vaše upřímné přátelství .. ♥
    El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. El, pro Janču to není, i když kamarádky taky jsem...ta si podobnou ušila sama .)).

      Vymazat
  2. Určitě se bude moc líbit oběma! Hezký den .)

    OdpovědětVymazat
  3. Maaarkiiii moje já už ji viděla:)))! Je neodolatelná,kouzelná....a myslím,že to mimi se tomu našemu určitě podobá,nemyslíš?:)
    Zítra zavolám....ať žije prefect line!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to sem ráda, Karoli :)). Miminko je celý tatínek, máš recht :)), zítra se budu těšit! Papa

      Vymazat
  4. To je náááádherná zavinovačka,miminko se narodí do krásy!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ta je miloučká:-) Jojo, puntíky, ty se mi nikdy neokoukají:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta je sladká. Především té černošce to v té zavinovačce sluší! K.

    OdpovědětVymazat
  7. môžem sa prosím opýtať na nádhernú farbu stoličky z 21.8.?
    miešali ste ju sami, alebo máte značku a číslo odtieňa?
    ďakujem moc za odpoveď..
    andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Market, ty puntiky jsi vzala z tapety :) ? Je to super!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.