pátek 30. srpna 2013


***

Koutek na přebalování a spaní hotový.
Je v rohu naší "jídelno-obývako-kuchyni".
Tam trávím během dne nejvíc času.
Tak ať mám vše po ruce a drobka pořád na očích.
Taky je tu přes zimu největší teplo, protože tu topíme v kamnech.
V ložnici máme docela chlad, tam bych v zimě přebalovat nemohla.

***
 
Postýlka má spoustu výhod.
Je velká.
Přední čelo se dá vysouvat.
A hlavně-pamatuje ještě mě, jako miminko :).
Na stolku jsme "odpřebalovali" všechny naše děti.
Kdysi mi ho tatínek koupil jako první kus nábytku na privát.
Na polštářky, prostěradlo a peřinku jsme zužitkovala své tištěné látky.
Šedý pléd jsem pletla do kočárku, když se narodila Ema.
Mráčky, co visí ze stropu, už Marek nechtěl.
Pouze jsem vyměnila kapky.
Obrázky jsou vystřižené a nalepené z barevných papírů.
A papírový řetěz samozřejmě nesmí chybět :).

***

Teď už tu schází pouze to miminko :)).

***

31 komentářů:

  1. Markétko, krásné i ten koš.Tištěné látky jsou úžasný nápad. Přeji pohodový víkend.Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. To je takova nadhera, ze ani nemam slov!

    OdpovědětVymazat
  4. Markéto, to je krása.
    Tak a teď odpočívat ...
    měj se fajn
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný to máš!!! Pro šedou mám slabost... Pro stejnou postýlku (taky mě pamatuje) si jedem dnes na chalupu jako dočasný řešení pro Áňu než bude mít vlastní pokoj a postel, její dostane mímo.

    OdpovědětVymazat
  6. Je to moc hezke, jen mi ty mracky evokuji neco "negativniho" nebo nevim, jak to napsat..sice mam rada dest, ale ty tmave kapky a sede mraky...chtelo by to nejake slunicko :-) Ale jinak opravdu mate sikovne ruce!

    OdpovědětVymazat
  7. Markétko...já chci být Tvoje miminko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napadlo mě úplně lautr to samé jako syroovku. To je zase taková nádhera! P.

      Vymazat
  8. Nádhera látky i obrázky, miminko se bude mít opravdu jak na obláčku a určitě mu z ních bude pršet štěstí.

    OdpovědětVymazat
  9. Markétka, ty si pripravila taký prekrásny kútik pre bábätko, že som z neho úplne hotová a verím, že tvoj drobček v ňom bude tráviť príjemné chvíle a nechá mamku opäť krásne tvoriť.
    Kedy máš termín?

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné, mimču se tak bude určitě líbit:-)

    OdpovědětVymazat
  11. vážně úžasné Marki, normálně před pár dny jsem usnula u listování novým katalagem IKEA (to se mi ještě nestalo:).., ale tady co předvádíš mě fakt baví!jen jak tak dál

    OdpovědětVymazat
  12. Marki, můžu se k Vám přijít vyspat? :-) Hanka T

    OdpovědětVymazat
  13. Marki veľmi milý kútik, najmä ten ružový vankúšik, okrem tých šedých kvapiek. Trocha smutné. Musím však ešte pochváliť kolísku. Úžasná.&Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. smutné nesmutné:), já myslím, že kontrastní barvy bude mimi líp ostřit, ve vymazleném pastelovém pokojíčku nebo nedej bože v čistě bílým toho prcek moc nenakouká

      Vymazat
  14. Markét máte to jako vždy perfektně udělané.
    Postýlka v kuchyni je supr. Také ji tam mám a jako vy tam trávím nejvíce času - která máme ne. Je také stará - jak jinak než po mně. Teď už nám slouží spíš jen občas, když potřebuji něco doma udělat a nepotřebuji aby mi u toho ten náš prcek asistoval. Za chvilku ji ale nejspíš rozebereme a poputuje do sklepa. Snad ji využijí moje děti.

    OdpovědětVymazat
  15. Na mě mraky smutně nepůsobí (chápu ale, že někdo to má jinak)...šedé a černé kapky jsou záměr. Jak píše Olča, jsou kontrastem k té růžové (která tam původně vůbec neměla být a stejně se tam zase nějak dostala :)) a které je tam podle mě ažaž.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný! Obdivuju, že s třema dětma najdeš čas ještě na pečlivé chystání příchodu dalšího:)
    Co děti, jak ty se těší na miminko?
    Venda

    OdpovědětVymazat
  17. Děti se těší moc, každý den se mě asi tak stokrát ptají, kdy už se narodí :)). A s tím časem je to tak, že u takovýchto věcí já relaxuju (a na to by si člověk měl najít čas vždycky) a pak spoustu věcí dělám společně s dětma. Třeba vystřihování obrázků na zeď, tiskání na látky apod. v pohodě zvládnou a většinou je to i baví.

    OdpovědětVymazat
  18. Markétko, kouteček pro miminko je překrásný, moc se mně líbí. Zamilovala jsem se do šedé:-) takže přesně takto si představuju miminkovské zázemí.
    Postýlku máme podobnou (ne-li úplně stejnou), ale jen půjčenou. A je perfektní!
    Voňavé dny přeju...

    OdpovědětVymazat
  19. To je nádhera to chystání před porodem a těšení se :-) A pak to voňavé mimi :-) Moc se mi líbí výběr barev, není to takové to miminkovsky přeslazené, ale přitom pořád krásně milé a něžné, i když je tam černá a šedá. Moc hezké všechno :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné...trendy, jednoduché, Vaše....Vokopka

    OdpovědětVymazat
  21. Ááách. Na nic jiného se momentálně fakt nezmůžu. Markét, hladí to. Dyk!

    OdpovědětVymazat
  22. Překrásné!Mám ráda, když mají věci historii nebo když jsou vyrobené doma. Ó!

    OdpovědětVymazat
  23. Pěkný! Přidávám se k Renatě, že je super, když jsou věci doma vyrobené. Mně se mráčky líbí hodně, i ta šedivá. A krom toho všechny dekorace pro novorozence můžou být klidně černobílé, protože barvy stejně ještě nerozlišuje ... Chválím chválím chválím, uplně jsi mě navnadila k tisku ... :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.