úterý 20. srpna 2013

***

Látky, co jsem za posledních čtrnáct dní natiskla.
Už se těším, až sednu ke stroji.
Pokud záda dovolí :).

***

24 komentářů:

  1. bylo by fajn, kdyby dovolila ... jsou krásné ...

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, látky jsou krásné, moc se vám povedly. Mohu se zeptat, jaký druh (značku) barvy jste na potisk použila (příp. čím jste tiskla)? P.S.: Váš blog jsem začala sledovat s narozením mého druhého dítěte, tedy cca před půl rokem. Jste pro mě velkou inspirací a hlavně – díky vám se konečně cítím plně spokojená ve své mateřské roli. Přeji vám a vaší rodině jen to nejlepší a ať vás záda přestanou bolet, při druhém těhotenství mě také zlobila tak vím, jak je to nepříjemné. Petra.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné vzory i barvy, moc se mi líbí :) Co z nich bude?

    OdpovědětVymazat
  4. Kam se hrabou profesionální vymýšleči vzorů látek. Nádhera! U mě vedou ty půl-brambory :-) Vzor i ladění barev je prostě dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  5. Nejdřiv bych chtěla komentovat dětský pokoj, protože jsem tak dosud neučinila. To je jednoduše nádhera nebeská! Když jsem najela na první fotku, normálně jsem si myslela, že je to fotk az časopisu. Což jsem si nepřestala myslet až do doby, než jsem přečetla text k fotkám.. A ty látky - uzasny.. Nemam jinych slov. Prenadherna maminka, krasny blog, skvele napady... a mohla bych se opakovat:-) Jen by me zajimalo - na jakou latku tisknes? Je to obyc bavlnene platno nebo neco jineho? a z ceho si vyrabis razitka? Dekuji za tip!! Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Tisknu na stará obyčejná prostěradla, povlečení...mám toho po babičkách plné skříně :).

      Vymazat
  6. Jsem ráda, že se látky líbí.

    Z těch stromečkových budou určitě polštáře, ostatní ještě promýšlím...

    Jinak barvy kupuju ve výtvarných potřebách. Malá lahvička zn. TERNO COLOUR za 26 kč. Prodávají se i na tmavé látky za stejnou cenu. A razítka si vyrábím z gumy-menší vzory (stromky, trojúhelníky) a z brambor-větší vzory (zbylé dvě látky). Brambory vydrží max. dva dny, pak jsou do koše :). Guma je na dýl.

    OdpovědětVymazat
  7. Marki, měla bych takový hloupý dotaz, kdy to stíháš, ale nějak asi jo...je fakt, že člověk si asi na to, co má opravdu rád čas najde:) Razítka jsou bezva!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsem byla čtrnáct dní na chalupě se setrama, rodičema, mužem...tram na to čas byl. Ale je pravda, že doma si ho taky udělám :)). Mě stačí půl hodiny a sem spokojená :). Tu si najdu vždycky...

      Vymazat
  8. Parádní potisky :-) Dnes jsem byla v Tchibu a příští týden tam jsou potřeby pro šití, tak třeba se bude něco hodit :-)

    OdpovědětVymazat
  9. krásné barvy i vzory. Přeji hodně sil a ať záda nebolí:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Markéti, hezký moc. Tak ať záda povolí a děti dovolí... :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasné motívy, najmä ten lístkový s guličkou. Už to vidím v pistáciovo-ružovom odtieni.&Lenka

    OdpovědětVymazat
  12. Chtela jsem se take zeptat, jake barvy pouzivate a koukam, ze nejsem jediny zvedavec :-) Dekuju za tip.
    Jinak Vas blog uz sleduji par mesicu a moc se mi tu libi. Mate skvele napady, nadherne fotky a z blogu cisi laska a pohoda.
    Moc dekuju za to, ze se s nami o to delite :-) Jen tak dal.
    Kamila

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den, taky jsem se zajímala o druh barvy, moc děkuji za odpověď:) Jen mám ještě jeden zvědavý dotaz, jak dlouho Vám vydrží jedno balení barvy? Chtěla bych ji objednat z internetu a rozmýšlím velikost...Děkuji, Váš blog je pro mě velkou inspirací! Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na velikosti tisknutého vzoru i velikosti látky. Pokud plánujete tisknout třeba jeden dva polštáře, myslím, že stačí malá lahvička (jako tuš). Ty mám já a na tyto účely bohatě stač. Teď jsem si ale koupila i větší balení, protože jsem tiskla větší vzory na peřinku a myslím, že se to vyplatí. Pokud by to ale mělo ležet ve skříni, asi to časem vyschne. Takže tak :)).

      Vymazat
    2. Děkuji, mám v plánu několik polštářů, možná i závěsy, ještě úplně nevím:) asi obejdnám rovnou větší balení:) A.

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.