pondělí 26. srpna 2013

***

Vypadá to, že léto definitivně skončilo.
Nevadí mi to.
Letos bylo totiž opravdu vydařené.
Slunička jsme si užili, jako nikdy.
Já nasávala, co to šlo, abych měla dost zásob na dlouhou zimu :)).

***

Tak, jak léto pomalu odchází a přichází podzim, i já to mám s těhotenstvím podobně.
Už jsem víc doma, míň podnikám a hodně chystám, připravuju a odpočívám.
Těším se, že nám s příchodem září začne zase trochu jiný řád (nový!).
Jsem zvědavá, co nám nový rok přinese a co všecno nás čeká!
A hrozně se těším, až si poprvé zatopíme v kamnech :).

***

Léto sbohem!!!

***

5 komentářů:

  1. Taky mám takovou domácí hnízdící náladu, byť nejsem před porodem :-) Nicméně nevzdávám se pocitu, že nás ještě pár teplých slunečných dní čeká.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,
    tak s příchodem tohoto počasí mám taky náladu něco doma vylepšovat a hlavně zateplovat. Zrovna teď uvažuji o pletení teplých ponožek do chladných dnů. No a jak dopadly ty Vaše barevný?
    Obdivuji Vaši energii. Děláte tolik věcí, máte tři, respektive za chvilku čtyři děti a ještě stíháte podnikat. Fakt klobouk dolů.
    T.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi krásná Maki .... ať dny krásně plynou dál ju ..

    OdpovědětVymazat
  4. Marki meteorológovia ešte sľubujú slnečné dni. Ja im verím. Oheň v krbe je príjemný, ale keď príde čas, potom si ho užijem. Pekné dni od &Lenky

    OdpovědětVymazat
  5. Na mě už jde taky zazimovávání tím že mám zas v plánu přebrat všechny skříně, krabice a věci které zjišťuji že vůbec nepotřebuji...Ale pořád si říkám že ještě počkám a nechám to na zimu a do zimy musím ještě stihnout dost jiných věcí...Je dobře, že jsi nasála dost energie ze sluníčka s nadcházející zimou a novým členem rodiny bude potřeba:-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.