čtvrtek 23. února 2012

***

Nová látka - nové doplňky.

***

14 komentářů:

  1. Ta je krásná, ta látka, ta barva!

    OdpovědětVymazat
  2. Já snad taky budu muset zkusit ušít tu krabičku.
    Moc hezká barvička látky.
    Žaneta.

    OdpovědětVymazat
  3. Jooooooo, jaroooooo! Máte to úžasné!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, ráda k vám nakukuju. Taky už jsem se pustila do krabiček, zatím jen malých na všechny ty drobnosti co se u nás pořád povalují. Ale asi jich budu šít ještě hodně, pořád nestačí :). Takže díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně zajímavá látka, krásná žlutá:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvely Market! Nechci latku podcenovat, ale jen tak skromne si tipuju ze puvodne byla velkym polstarem nebo sukni v sekaci :) a jestli je nova, tak at se nehneva, namyslim to zle. Spis jako poklonu, ze ma takovy vyzraly sarm :).

    OdpovědětVymazat
  7. tak ta latka je uzasna, miluju 3D latky .) krasne vecicky!

    OdpovědětVymazat
  8. Hezke, hezke a mne se prosim taky jeste libi ty pletarciny vytvory a ten listkovy polstar....mate doma moc utulno :)

    OdpovědětVymazat
  9. Holky, která ještě váháte s krabičkama, šup na ně, je to fakt jednoduché a docela rychlé...a má to nekonečné využití :)).
    Látka mě zaujala na první pohled, bylo to, Jani, v normálni metráži :). A vypadala trochu jinak, ty dírky byly krásné pravidelné lístečky :) a z jedné strany byla dokonce trochu třpytivá. Prostě moooc zajímavá. Já ji pak strčila do pračky a...ale pořád se mi libí a vy ste mi to potvrdily. Takže díky moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je skvele, s tou latkou. ja snad dneska uz konecne budu sit, ale mam tu jeste osN dotazniku na zpracovani... market, tu krabici bych zvladla, ale prece jen, je na to nekde tutorial, prosim? Krasnou nedeli vinsuju ...

      Vymazat
    2. Jani, postup najdeš tady: http://vlijtig.blogspot.com/2008/11/here-it-is.html
      Vrchní látku podšívám ještě plátnem, vnitřní ronopastem. Toť vše. Stačí takto? :))

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.