čtvrtek 21. března 2013

***

Ema a její nové brýle :).

***
 
Protože je dost nachlazená, mám ji od pondělí doma.
Je jí to vzácné a tak si vždycky celé dopoledne krásně hraje.

***

18 komentářů:

  1. Emička,
    už se nám vyjarnila a je připravena vyrazit na procházku:-)
    Zatím to tedy venku na jaro moc nevypadá, tak se může doma s maminkou kurýrovat !

    OdpovědětVymazat
  2. Já ještě vzkaz panu Honzovi...Markétka to ještě někam dotáhne, díky Vaším realizacím...krásná polička...krásná rodinka...VOKOPKA

    OdpovědětVymazat
  3. Teda slečna má rozhodně styl :-)

    OdpovědětVymazat
  4. follow you back, dear!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  5. Ema je fakt kočka! A ten kočárek! Anička to uviděla a tvrdí, že ho chce taky:))) Přeji krásný den, Markét

    OdpovědětVymazat
  6. Fešanda:-) ...a konečně vidím "kočárek v akci", je opravdu nádherný. S takovým bych si taky hezky hrála a nezlobila:D

    OdpovědětVymazat
  7. Nejlepší je, jak má naopak papuče :))

    OdpovědětVymazat
  8. Moc jí to sluší...taková Barditka s kozíma nohama:-D...pantoflíčky naopak se u nás taky nosí:-D
    Hezk dny přeji.Tereza

    OdpovědětVymazat
  9. pochopitelně jsem myslela Bardotka!.-D

    OdpovědětVymazat
  10. Emka, ale ty si aká parádnica. Dobre si si vybrala a ďakujem ti, že si mi pripomenula detstvo mojej dcéry. Aj ona mala v obľube nosenie topánok naopak :)Ahoj Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. ...a taky kozí botky :-) Brýle jsou báječné.

    OdpovědětVymazat
  12. Markét, když kočárek viděla moje Cácorka tak hned mi vyhubovala, že Emička má hezčí než ona. No mám po mě a je to trochu novější tip. Akorát se mu roztrhl řemínek tak čekáme, až ho tatínek spraví.
    Emička je hotová dáma.

    OdpovědětVymazat
  13. To je krásná fotka .. akorát se mi zdá, že má naopak bačkůrky.)

    OdpovědětVymazat
  14. Hezká fotka a super kočárek,já sháním Baru taky něco takového,měla jsem takový oranžový, tak jestli se někde u tety najde,budu ráda.Kde jste ho objednali vy?papa Verča

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherný kočárek a super foto:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Prekrasny kocarek o:-) ja ted podobny restaurovala svoji cacore o.-) A koukam, ze kozi nozky se nosi nejen u nas o:-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.