sobota 2. března 2013

 ***

Sněženky, díky, že jste mi každý rok prvním narozeninovým dárkem!
Tak jsem se na vás těšila!

***

Děkuji svým rodičům, že mi dali život a jsou mi stále na blízku.
Děkuji svému muži za to, že máme tak krásnou rodinu.
Děkuji svým dětem, že smím být jejich maminka.

***

Jsem tak ráda na světě ♥.

***


11 komentářů:

  1. tak ještě touhle cestou Marki, vše nej nej, krásně ti vyšlo počasí na ten tvůj den, teda jak ty to všechno děláš?:)) bodejť bys nebyla ráda na světě:))

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Marki, přeji Vám tedy ať Vám vše běží tak krásně dál!
    Ráda Vás čtu a potěšilo mě, že slavíme "skoro" stejně, možná proto jste mi tak blízká, ač úplně neznámá.
    Pohodové dny a jaro nám všem!

    OdpovědětVymazat
  3. Markéto vše nejlepší k Vašim narozeninám!:-) Mooc ráda sleduji Váš blog. Pěkné jarní dny:-). Alena

    OdpovědětVymazat
  4. Markéto, jsem ráda, že jste na světě :-)
    KlapE

    OdpovědětVymazat
  5. Markétko, všechno nej, nej, nej k narozeninám ...... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nejlepší k narozeninám, Markét! Hlavně zdraví, spokojenost, lásku, a Boží požehnání! Opatrujte se. Krista

    OdpovědětVymazat
  7. To jaro! Všechno nejlepší, Markéto!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.