úterý 9. července 2013

*



***

Včera se vrátil.
Ze svého prvního skautského tábora.
Bojoval, jak se dalo a vydržel týden :).
Jsem na něj tak hrdá...!

***

7 komentářů:

  1. No to je šikula, vlastně ještě ani do školy nechodí, vlče jedno....nazdar...VOKOPKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, na předškoláka je to to největší borec!! :))

      Vymazat
  2. Markétko, je to statečný a šikovný kluk!!
    Pousmála jsem se..je tak podobný mému synovi..na první tábor jel před 11 lety a slzičky byly...
    Po návratu ale samé hezké vzpomínky typu - maminko, nej byl bobřík hladu a chladu :o)!!
    No a dnes je vedoucí skautského střediska a je věčně "v čudu" s vlčaty, skauty, rovery..a já jsem fest ráda, že je za ty roky připraven na velké věci!
    Přeju vlčátku samé fajn zážitky, správňácká přátelství na celý život a hlavně radost!!
    Krásné prázdniny všem u vás!
    Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkné...já vyrostla úplně stejně jako Tvůj syn, od světlušek až po rovery a leta taky rádcovala. Skaut byl můj život a byly to ty nejlepší roky za svobodna :). Přijde mi neuvěřitelné, že teď posíláme na tábory své děti a vedou je generace, které jsme s mužem kdysi "vychovávali" my!!

      Vymazat
    2. Holky jak vám závidím- v dobrém- to co jste mohli prožívat. Já o tom jen snila u foglarovek. Moje rodiče moje sny prostě nezajímali. A ted to začíná žít náš Matějko a jsem na něj taky moc hrdá. Už teď vidím jak osobnostně roste, jak sám sebe překonává, ikdyž vím, kolik bojů musí sám v sobě vybojovat, kolik usílí ho to při jeho nesmělé a bojácné povaze stojí. Ale je to velký bojovník!
      A Mareček je stejně frajer, vždyť je ještě malošek...vyroste z něj správnej chlap! No aby ne, s takovým rodinným zázemím :-) Marki jsem ráda, že tě znám :-)

      Vymazat
    3. Jani ♥!! Je fajn, že svým děteme dopřáváš to, cos sama nemohla mít. Už jenom ten váš velký krok s tím stěhováním, před tím se fakt skláním...

      Vymazat
  3. Mne rodice do skautu taky nedali, tak jsem sla sama, i bez kamaradek, ktere to nezajimalo :)
    a dodnes vzpominam, jak jsem tam hodinu stala nez se me zeptali kam patrim :)(je to vic jak dvacet let) a musim rict, ze na tabory, a to ctrnactidenni vodacke, berem taky predskolaky a zvladaji to na jednicku, az se sama divim.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.