čtvrtek 25. července 2013

***

Pomalu jsem se přehoupla do třetí fáze těhotenství.
Přede mnou už je jen pár týdnů.
Přestože fyzických sil ubývá a různých bolístek přibývá, užívám si to.
Moc. 
Jsem ráda, že své břicho můžu ukazovat světu :).
Že se můžu cítit tak žensky.
Že se můžu těšit na naše nové děťátko a představovat si, jak asi bude vypadat.
Že můžu znovu chystat postýlku, přebalovací stůl, kočárek.
Že si můžu spoustu věcí ušít.

***

Jsem ráda těhotná :).

***

Holčičko naše, moc se na Tebe těším!!!

***

7 komentářů:

  1. Markéto, těhotenství ti opravdu moc sluší a je vidět, že si ho užíváš. Přeju ti hodně sil a zdraví do finále! Taky mě to brzo čeká:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, podobně i Tobě! Jdu omrknout Tvůj nově objvený blog :).

      Vymazat
  2. To je krásné...:-). Markét, máte už jméno? Nebo je to tajné?
    Já si teda těch posledních pár týdnů moc neužívala, ale mě vyčerpávala hlavně péče o staršího dvouleťáka. Teď už mě zase mrzí, že už je to všechno definitivně pryč :-).

    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Vzpomínám si,že jsem si položila po posledním porodu ruce na břicho a věděla, že už ten pocit nikdy nezažiju a pak se rozplakala. Přišlo mi to hrozně líto... Tak si to užívejte a moc Vám to sluší:-)) Věra

    OdpovědětVymazat
  4. máme dvě.. ale ještě mám taky dvojku na začátku.. Takže bych chtěla.. jednou .. dvakrát ? .-)
    Markéto, Vaše fotky, zejména ty s holčičkami,mockrát s květinou .. ty jsou nádherné.. krásně pospolité. ráda nakukuji...
    Na svá těhotenství myslím často, jako na nejkrásnější dobu hnízdění, těšení se a ženskosti.
    Pěkné letní dny s pupíkem .
    Eliška

    OdpovědětVymazat
  5. nádherně napsané, plné citu a pravdy. Děkuji za tu chvíli. Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. to je krásné co píšeš. já mám dvě sestřičky takže to mohu brát také jako moje malé miminka ;). doufám, že se holčička narodí zdravá!:) a už víte jak se bude jmenovat ?

    http://weird-true.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.