pondělí 24. září 2012

***

Dopoledne mám doma ticho, klid na práci.
To, po čem my matky nejvíc toužíme :).
Ale popravdě, trochu mi tu ta moje malá čertice chybí.
Leta jsem neznala nic jiného, než křik a vztekání (u Emy zvlášť).
Teď se s tím prázdným prostorem musím sžít :).
Však oni mi to odpoledne vynahradí!

***

7 komentářů:

  1. Ahoj :) do práce sa nechystáš? chcem sa ťa ešte spýtať na hojdacie vrece z Ikea, kedysi si ho mala na fotke, využívate ho? je pohodlné? bezpečné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pracovat se chystám doma, pomalinku zkouším šít... Houpací vak máme už dýl a dětem se ještě neomrzel. Denně na něm dovádí, i dva najednou. Zatím bez úrazu :). Visí kousíček nad zemí, takže mi to přijde bezpečné. Zatím jsem ho jednou vyprala. Můžu jen doporučit!

      Vymazat
    2. ďakujem, tak ježiško je jasný :) Inak ten váš byt je strašne zaujímavý, má také všelijaké kúty, už som videla mnoho fotiek a stále si neviem poskladat pôdorys :) je to asi starý dom.

      Vymazat
  2. Vidíš Market, dneska mi chodí do školy a do školky ... já do práce a když jsem doma sam, moc rychle to uteče ... nebo jako vždy některé není dobře a já si vychutnám, že je se mnou ... nesmí to být ale moc často, pak není prostor ... vychutnávej a těš se na odpoledne, kdy jsou ... ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Když dáme náhodou Ani hlídat, těším se na tu svobodu, ale pak si na její nepřítomnost nějak nemůžu zvyknout :-). A co teprv, kdyby jich bylo víc...
    P.S. Jak Ty to děláš s tím světlem na těch fotkách, to je tak krásný...

    OdpovědětVymazat
  4. Docela mě překvapilo, že je Ema vzteklounek. Z fotek mám pocit, že to musí být strašně moc hodná holčička, ale zároveň mě potěšilo, že někdo to má podobné. Můj mladší je teď tak vzteklý, že je to snad ještě náročnější než když byli kluci doma oba. Jedno dvě odpoledne mi děti pro samou práci nechybí, pak už ano. Přeju pohodové sžívání!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.