pondělí 3. září 2012



***

Sárinka už jako druhačka.
Před rokem ne těchto schodech stála a šla do školy úplně poprvé.
Nějak rychle to uteklo!
Emička poprvé ve školce.
Mareček jako předškolák.
A já budu mívat celé dopoledne prázdný byt :).

***

Vzhůru za novým školním rokem.
Těším se, co všechno nám přinese!

***

11 komentářů:

  1. Volná dopoledne jsou to nejkrásnější, co znám. Jen si je užijte, než děti začnou marodit. Šťastný školní rok!

    OdpovědětVymazat
  2. Marki, tak to ti moc přeju....nechceš přijít někdy na kávičku?

    OdpovědětVymazat
  3. Marki fakt to hrozně letí, mě chtěli vzít Ditulu už do školky, ale když ona je taková moje malá prďola, nechám si ji do ledna ještě doma, od března už plnej úvazek, achjo:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak, Oli. Taky jsem byla nakonec ráda, že Emu loni nevzali, byla ještě miminko :). Zazo teď si to náležitě užívá!!! Není kam spěchat!

      Vymazat
  4. Sárinka se sice moc šťastně netváří...ale jste překrásná rodinka,tedy necelá,že....Hezký školní, předškolní i školkový rok, hezká a plodná volná dopoledne. Tento blog mi připomíná jiný můj oblíbený - SouleMama...pěkné, pěkné...hodně zdraví všem Milky
    http://tolepjetbude.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Sára se moc nechtěla fotit, ale mě to nedalo, chtěla jsem to srovnání, jak za rok vyrostla..a vyrostla!!

      Vymazat
  5. Božínku, ty dneska vypadaj smutně:-). Těšili se? Jinak zdravím Markétku a můj oblíbený blog :-).

    Iva Hlaváčková
    Rousínov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nejvíc se těšila Ema :). Ale Sára se už taky těšila, prázdniny byly dlouhé :), i když na fotce to vypadá naopak.

      Vymazat
  6. Máma se těší nejvíc, podle fotky:-). Moc přeju pohodový (před)školní rok dětem vám všem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Těším se moc, opravdu! Sama nevěřím tomu, že moje miminka už jsou táák veliký...:)!

      Vymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.