čtvrtek 6. září 2012



***

Slíbený článek o této barvě.
Hodně z vás se mě ptalo, kde se dá sehnat.
Odpovídala jsem přes maily a myslím, že jsem tomu věnovala i jeden příspěvek.
A teď jsem zjistila, že všechno bylo špatně :).
Takže velká omluva a oprava.
Barva je namíchaná v Hornbachu (to platí).
Špatné bylo číslo konkrétního odstínu.
To je nalepené na plechovce  z boku a ne na víčku, jak jsem si myslela.
Bohužel plechovka už byla dávno v popelnici a já si schovávala pouze víčko (právě kvůli tomu číslu).
Správný název je: syntetický lak MIX hedvábný lesklý, tón: 40.17.03

***

Když jsem si v červenci nechávala namíchat další plechovku, odstín jsem odhadovala, protože číslo bylo ztracené.
Podle fotek jde krásně vidět, že jsem se úplně netrefila.
Nová barva je o něco světlejší a více do zelena (na židli).
Oba odstíny jsou pěkné.
Všechny barvy jsou v Hornbachu na vzorkových papírcích, stačí si vybrat ten svůj, vzít si ho domů, ať zjistíte, zda se vám tam hodí :).
A pak si nechat namíchat.
Malá plechovka vyjde kolem 150 korun.

***

Ať žije natírání! :)

***

10 komentářů:

  1. Dekujem za tip,ja mam podobnou na komode s patinou,venuji ji urcite take svuj prispevek a timto te zvu na svuj novy blog www.bavimebydlet1.blogspot.cz
    doufam,ze se ti u mne bude libit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až bude chvilka, ráda mrknu. Díky za pozvní!

      Vymazat
  2. Ahoj,barva je krásná,stejně jako fotky,jen ve slově míchat je měkké i.Karolína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karoli, díky moc :)...mám to tu samou chybu v poslední době :(.

      Vymazat
  3. Krásná barvička, ta i ta. A fotky samozřejmě taky, jak jinak?? Moc pěkně tu je, ale to už jsem psala nesčetněkrát :O)))))

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle barvu miluji, je nádherná. A Vy máte krásný blog. Dana

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to moc hezky - krásná barva.
    Hezký podzim
    MartinaK

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím Markétko, taky natírám - většinou na bílo, šedo nebo tyrkysovo, tahle barvička je moc pěkná, je jemnější než tyrkysová.... Krásný den. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky :-)
    Právě jsem prolistovala velkou část blogu a nemůžu se vynadívat :-)
    Barvy jsou nádherné a jemné, taky bych měla vyrazit na omrknutí vzorníků a konečně natřít naše, na nový kabátek čekající, židle :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Market ja jsem se uz byla v tom horbachu zeptat, a pan me vyvedl z omylu, ale nechtela jsem pak otravovat znovu .) tak diky za novy update o tom uzasnem odstinu, pisu si a pujdu se na to kouknout znova :)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.