úterý 18. září 2012


***

Pořád mám pocit, že to u nás doma ještě nevypadá tak, jak bych si představovala :).
Že se toho ještě musí TOLIK udělat.
Že spoustu věcí je stále provizorních.
Všechny ty "nedodělávky" mám dnes a denně na očích a šíleně mě to rozčiluje!

***

A přitom stačí se na věc podívat z opačné strany.
KOLIK už jsme toho zvládli!
Co všechno už je tak, jak má být.

***

Tyto obrázky mi to potvrzují .
Musím si je častěji prohlížet :).

***



12 komentářů:

  1. Podobný pocit tu a tam mívám z naší zahrady, a přitom stačí si prohlédnout loňské fotky a je vidět ten vývoj :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Když vidím ty vaše fotečky,tak rozhodně ten pocit nemám-vždyť stále něco tvoříte, inovujete....

    OdpovědětVymazat
  3. Marki podle fotek je vše v naprostém pořádku:)), hlavně jak ty to děláš, že máš stále tak naklizeno, tuhles psala, že jsou všude drobky a zlobí myčka, Marki buď v klidu, já jsem asi poslední ženská s dětma, která myje nádobí v rukách..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Tě Oli obdivuju!!! Myčka pořád zlobí a mě dochází trpělivost :)). Hromady se zmenšily, ale jsou pořád a tyto fotky jsou starší, tak se koukám, jaké to u nás je hezké, když je uklizeno :)).

      Vymazat
  4. Markétka je u vás tak krásne, každý deň nakúkam či je niečo nového :) máte úžasný vkus a cit pre detaily a všetko vyzerá tak úžasne :)Ku mne chodia kamáratky a kochajú sa, že jeeee ty tu máš tak krásne a ja mám stále pocit, že nič nemám tak ako by som chcela :)))Ono to bude asi skôr o tom že my žienky tvorilky sme nikdy neni spokojné a potrebujeme stále niečo dokončovať, prehadzovať, meniť :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem teda asi druhá poslední ženská,co meje nádobí v ruce :-)...ale holky maj pravdu i v tom, že tuhle jsi psala něco o hromadách, přitom podle fotky načinčáno jako na mých milovaných pár desítek minut když provedu důkladný týdenní úklid..:-) Marki, máš toho za sebou úžasně moc a je fajn, že to víš. Buď ráda, že máš i něco před sebou, protože kdyby sis sedla a řekla si "hm, a teď mám všechno hotový", byla by to nudaaaa... a my bysme neměli o čem číst :-). Těšení je nejlepší fáze! Taky se už víc jak rok těším na stěhování, na kuchyň podle svých představ a na samostatnou ložnici a přepadá mě zoufalství, když vidím zdi poškrábané od psa (ale "to přece nemá cenu opravovat, když se každou chvíli budem stěhovat") a nedostatek úložných prostor (ale ty nemá cenu pořizovat, až do nového..), ale pak se zase těším... i když mě polejvá hrůza, jak a jestli vůbec všechno klapne..
    Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Markéto, mám to úplně stejně. p.

    OdpovědětVymazat
  7. Je u vás krásně. A to i když není uklizeno - pamatuju si tu fotku z Vašeho pokojíčku v plné polní, uprostřed hry - a to bylo teprve vidět, jak je u vás krásně! Ale kdyby už bylo všechno hotové, to by snad ani nebyla zábava, ne? :-) Můj muž se vždycky zděsí, když zjistí, že dlouho stojím na jednom místě a zasněně se dívám do nějakého koutu místnosti... :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Je to tak, bez dětí by byl dům smutný a prázdný. Možná dokonale uklizený, ale k čemu by to bylo? Stokrát raději bordel a děti, než pořádek a doma smutno. Jen na to občas zapomínám :(.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné barvy! A ten modrobílý lustr, ten by se k mým bleškám hodil...:-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.