pondělí 17. září 2012


 ***

Naše kuchyně.
Krásný příklad toho, jak se dá místnost pomocí barevných doplňků proměnit.
První varianta do červena.
Druhá do žlutozelena.
Velká výhoda neutrálního zakládu.
V našem případě bílé v kombinace se světlým dřevem.
Jak mě to proměňování baví :).

***

Taky se vám tak střídají barvné nálady?

***



7 komentářů:

  1. Nádherné:-)Obě varianty. Při pohledu na tu první jsem si vzpomněla na Vánoce, asi to bude tou červenou hvězdičkou:) No a ta druhá je krásně jemná a svěží zároveň...jůůů

    OdpovědětVymazat
  2. Markét, Vášemu úžasně prosvětlenému bytu sluší všechno. Proměny mě taky baví, proto mám zařízený celý dům v odstínech smetanové a hnědé, ale do žluté, která tak sluší Vaší kuchyni jsem ještě nedorostla, přitom, tak málo stačí.

    OdpovědětVymazat
  3. kráááásne, tiež máme domček v bielej s bledým drevom, len ešte si nejak neviem nájsť čas na výrobu a výmenu doplnkov :( možno keď deti trošku podrastú bude viac času ale rada sa nechám ďalej inšpirovať a vypijem si kávičku u vás medzi vašími úžasnými farbičkami:)

    OdpovědětVymazat
  4. Markétko, máte to tam krásný.....stačí povyměnit barvičky a nový byt je na světě:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Bílá a dřevo je můj dlouhodobý favorit a hrozně se těším do nového...jestli teda. U vás dělá hodně ten dostatek světla, a ta čistota výmalby, vašemu bytu sluší prostě všechno! My máme maličký okna, tak máme pořád šero, něco s tím budem muset provést, ale zato máme porád intimčo :-).

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.