pátek 13. září 2013

***

37. týden.
Většinou jsem poslední týdny těhotenství prožívala střídavě v těšení se a strachu z porodu.
Tentokrát se nebojím vůbec.
Dokonce se na porod těším!
Jsem hrozně zvědavá, jak si v praxi "otestuju" vše, na co jsem od posledního porodu přišla.
Jak budu schopná ustát si své potřeby a práva.
Moc si přeju, aby to byl krásný start do života pro naše miminko...
Tak uvidíme :).

***

20 komentářů:

  1. Markétko, zdravím z Podkrkonoší a moc na Tebe/Vás myslím. Ať započnete další krásnou cestu do života novému človíčkovi co nejlépe a s co nejkrásnějšími vzpomínkami... Alena.

    OdpovědětVymazat
  2. ať jde vše dobře pro maminku i pro miminko.. a ať není potřeba bojovat za svá práva..
    hodně klidu, soukromí, fajn lidi (když už tam musí být)..
    a ať se můžete poté všichni brzy obejmout spolu doma:-)
    pěkné dnihy, hodně síly, trpělivosti i lásky

    OdpovědětVymazat
  3. Markét, úplně Vám rozumím. Jen když srovnám první porod s nástřihem a oxytocinem a druhý přirozený, chce se mi brečet. Je to vážně strašný rozdíl. Tím je to horší, když vím, že ten první mohl být taky přirozený, jen jsme měli tu smůlu, že jsme pánům doktorům zasahovali do začátku operačního rozpisu...:-(. Přitom bylo vše ok a rodila jsem teprve od 4ráno, ale v sedm už prostě chtěli mít za každou cenu hotovo. Je to smutné. Ale jasný, jiný ženský, co skončily císařem, by řekly, že si nemám co stěžovat :-) a tak si nestěžuju, jen vím, jak moc na tom, jak dítě přijde na svět záleží a jak moc jej to ovlivní.

    Držím Vám palce.
    I. Hlaváčková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "...jen vím, jak moc na tom, jak dítě přijde na svět záleží a jak moc jej to ovlivní."

      Toto mi mluví z duše :)! Nnesmíme truchlit z ne úplně ideálních porodů (když teď už třeba víme, že to jde i jinak), protože "hojit" můžeme své děti celý život a bezpodmínečná láska to umí! Ale taky je mi líto, že první dvě děti to měly těžší...

      Vymazat
  4. Marki přeju ti pohodové poslední dny s miminkem pod srdcem. Strašně rychle to tvé těhotenství uběhlo :-) Já mám za sebou 3 císaře a ikdyž mě mrzí, že moje děti měly takový start do života, stejně jsem přesvědčená, že všechno se dá dohnat velkou něhou a láskou v dnech a letech následujících. Opatruj se a moc ti přeju ať se ti všechno zadaří podle tvých představ <3
    Jo a moc se těším na malou Baletku :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, vidím to stejně...nikdy není na nic pozdě!
    Vzpomínám na vás, jak se vám bydlí :). Pa

    OdpovědětVymazat
  6. Market,prima finale preju.at vsechno probiha k vasi spokojenosti a plne si to uzijete/prozijete.pozdravy vsem★j.

    OdpovědětVymazat
  7. Přeju ti taky, ať je to vše v klidu a tak, jak chceš. Ale ono je to stejně všechno o lidech (personálu). Myslím ale, že FNOL se asi lepší. Včera jsem viděla fotky jedněch známých z jejich včerejšího porodu (taky císaře) ve FNOL a nechápala jsem, jestli šli tak pokrokově dopředu za těch 5 měsíců, od toho co jsem tam byla já, nebo měli nějakou protekci, ale tatínek na sále, mamka dostala (sice už zabalené) miminko přímo do ruk... nechápala jsem a tiše záviděla. Takže naděje umírá poslední a určitě to tentokrát vše pěkně vyjde ;-) Terka

    OdpovědětVymazat
  8. Marki, těším se moc na další Baletčátko, jak zase bude úplně jiné :) a přeji ti ať je porod pozitivním zážitkem a je úžasný, že jdeš do toho teď s takovou pozitivní sílou. Měli bychom být s Járou o víkendu na vozovce, tak pokud bys ráda rodila s novým účesem, můžeme se zastavit :)

    V.

    OdpovědětVymazat
  9. Markétko, držím palce a moc se těším na tvé nové zážitky. Určitě vše bude v pořádku a hlavně krásné!!! Jola

    OdpovědětVymazat
  10. Tak teď trošku, Markéti, závidím, že už to máš vážně za pár :-) Já si ještě chvíli ponosím... Přeju vše dobré, protože to bude dobré! Marie

    OdpovědětVymazat
  11. Jéj, to to letí Markét! Nedávno jsi se nám tu svěřila, že bude další Baleťátko...Těším se moc. A myslím na Vás.

    OdpovědětVymazat
  12. Pohlazení ... je to krásná první společná cesta ... náročná, ale krásná ...

    OdpovědětVymazat
  13. Přeji vše dobré...můj třetí Kubík mi vypráví jak bylo v bříšku a chce tam "znovu a znovu". A jak může, leze mi pod triko a dělá miminko v bříšku. Tak snad mu tam bylo fajn. A ještě podotknu, že právě to třetí těhotenství bylo úplně a nejvíc v klidu a hlavně OBA jsme se na miminko moc těšili. Pohlazení na bříško.Vokopka

    OdpovědětVymazat
  14. Přeju, ať vše dopadne dobře a miminku i vám se daří. Ráda sleduju vaše fotky i příběhy,... DaG

    OdpovědětVymazat
  15. Holky, díky všem...doufám, že vám sem budu moci časem napsta o hezkém porodu :).

    OdpovědětVymazat
  16. Moc držím palce, krásně napsané!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.