středa 25. září 2013

***

Peřinka pro malou Laiu.
Vřes od mého muže.

***


12 komentářů:

  1. Marki, ta je moc krásná, smím se zeptat, čím vycpáváš? pro inspiraci:) a jinak díky za radu s tím malováním na textil, už mám taky něco otečkováno:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, konkrétně v této jsou tři vrstvy vatelínu. Bude sloužit jako peřina, tak ať pořádně hřeje.

      Vymazat
    2. Díky, já si říkala, že je taková hezky naducaná:)

      Vymazat
  2. Nádhera... a to jméno - paráda, líbí se mi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jméno je moc krásné, ale není pro naši holčičku. Je to moje kmotřeňátko :).

      Vymazat
  3. Něžná deka, něžný muž a hlavně něžná LAIA :o). Vokopka

    OdpovědětVymazat
  4. A já se zrovna chtěla zeptat, jestli je to jméno pro dcerku :) Tak už vím, že ne. Ale deka je nádherná! Vřes také :) Krásní dny! J.

    OdpovědětVymazat
  5. Marki, krásné. Obdivuju Tě, že s tím bříškem ještě vydržíš šít. Asi je to tím, že už je to 4 těhotenství a nikdo se moc neptá, co se chce a nechce...Znám:-))) Pa Věra♥

    OdpovědětVymazat
  6. Máte nádherný blog, Markétko :) je prosvícený sluncem a láskou (i když když to píšu, zní to divně, ale opravdu to z něj sálá :))Moc přeju, ať je porod takový, jaký byste si přála aby byl a ať se celé Vaší rodině daří :) Alča

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné - jméno, peřinka i vřes. A taky blog. Jsem ráda, že jsem ho objevila. Vždy mě nový příspěvek potěší.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.