úterý 17. září 2013




***

Verča na svém blogu psala, že jsme ji s Janou inspirovaly a tak začala tisknout.
Mě zas inspirovala tím, že tiskne na bodýčka.
Hned jsem tři bílá koupila a už mám doma originální kousky :).

***

25 komentářů:

  1. To je roztomilé:) Úžasný nápad:)Tohle by se mi hodilo na polštáře a na další věci. Můžu se zeptat jakými barvami je to natisknuté? Ten zajíček nemá chybu Díky L

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak to vidím na nákup triček, brambor a barvy na textil... :) Markétko, máš je opravdu nádherné! J.

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto dokonalé !
    Asi se budu muset také inspirovat, jen bych asi potřebovala polopatický návod ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Markéto, bodýčka vypadají skvěle. Vypadá to, že se bude nejspíš také inspirovat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marki, to je opravdu paráda!!! Někdy je mi líto, že mám děti už velké a další iž mít nebudu. No, tak mám dobrý zdroj nápadů, od Vás, Jany G. a spousty dalších, až budu babička :))))). Pavla z Ostravy

    OdpovědětVymazat
  6. Marki, to je fakt skvělý nápad! Já prvně myslela teda, žes šila i ta bodýčka:))) Myslím, že taky vytáhnu něco bílého, po všech těch příspěvcích se těžko odolává:) A teda obdivuju tvoji energii těsně před porodem!

    OdpovědětVymazat
  7. padám na zadek...s prominutím...to je tak krásnéééé ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jsou nádherné!!! Úplně ňuňu :) A ten zaja!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Šikézní....pusu na králíka.Vokopka

    OdpovědětVymazat
  10. Ta malá Baletička bude krasavice:)! Vypadá to moc krásně!!!
    Já asi brzy neodolám a taky si něco natisknu:). Zrovna nedávno jsem koupila několik bílých bodyček:). Měla jsem v plánu barvičky na textil, ale tiskátka vypadají hoodně dobře! A Markétko - jsou to nějaké nezávadné pro děti? Já mam doma obyč Pebeo. Díky moc. M.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné a ten zajíček nemá fakt chybu! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. To je nádhera! Markéto, udělejte si e-shop a jsem Váš zákazník! tričko s králíčkem bych nosila i já :-) spolu s Juniorem samozřejmě. :-)) tohle by se mi fakt moc líbilo :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Marki podarili sa . &Lenka

    OdpovědětVymazat
  14. Tisknu obyčejnýma barvama na textil z výtvarných potřeb: TERNO COLOUR, TEXTILE ART. Fungují na principu zažehlování. Nejsou to asi žádné speciální (nezávadné pro děti), ale závadné snad taky nebudou. Do pusy to nikdo strkat nebude :). Tečky ťupám špejlí.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.