pátek 27. září 2013

***

Fusak do kočárku.
Chtěla jsem nějaký přechodový, míň teplý, podzimní.
V sekáči nic, tak mi nezbylo, než opět sednout ke stroji.
Koupila jsem černý flís, použila natištěnou láktu :) a vycpala několika vrstvama vatelínu.

***

Náš první porodní plán.
Nikdy jsme ho neměli, tentokrát ano.
Uvidíme, jak s ním pochodíme...

***

10 komentářů:

  1. parádní, těším se, až v něm bude mimi jezdit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně na takový fusak se také chystám, doufám, že ho stihnu ušít ještě než začne pořádná zima. Ten Váš vypadá skvěle. Držím palce, ať vše proběhne tak, jak si přejete.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Markéto, i já sem se "odvážila" vytvořit svůj porodní plán - až u druhého děťátka a musím přiznat, že mi to moc pomohlo, hlavně po psychické stránce. Měla jsem ho vytištěný dvakrát - jeden jsem dala PA a doktorce, druhý jsem si nechala (mužovi do ruky :-) Doktorka to prolítla, řekla: takže nic výjimečného. A bylo. Každopádně bylo fajn, tam například vyjádřit svůj dík za minulý porod a pocit, že se můžu kdykoli na svůj plán odkázat. :-) Přeji hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  4. Marki, super, takový pěkný fusak! A porodní plán...docela by mě zajímalo, jaké na něj budete mít reakce a jestli k něčemu bude. Tak dej pak vědět. Mám pocit, že v Brně tyhle věci fungují jen na papíře, ale praxe je trochu někde jinde....

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, Ty jsi tak šikovná... a porodní plán zrovna celej překopávám, protože mi ho kamarádka (PA) celej strhla, prý ho mám psaný moc lidsky a uspěla bych s ním prý tak v zahraničí :-). Taky jsem zvědavá na reakce...

    OdpovědětVymazat
  6. Marki já měla porodní plán u Dity 2010 a Olomoucká porodnice ho akceptovala!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Přeju pohodový porod! Kéž by se všechna miminka měla tak hezky, jako to čeká to Tvoje, a byla s takovou láskou očekávaná. Pak napiš, jak jsi pochodila s PP - ten můj PA s kyselým obličejem prolítla, ale musím říct, že vlastně snad všechno bylo dodrženo (snad hlavně tím, že nebylo třeba nějakých divokých zásahů). Ke druhému porodu jsem si ho už nenesla, s tím, že byl manžel dostatečně poučen, ať hlídá, co se kolem děje, a když tak včas zasáhne. Měla jsem stejnou PA (náhodou, prý "vy už jste tady zase?") a neprováděla naštěstí nic, proti čemu bych se musela bránit. A řekla bych, že užitečnější, než porodní plán, byla donesená láhev vína, ach my korupčníci... :)
    A jinak - ráda Tě sleduju a fandím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) vzít s sebou lahev vína by mě opravdu nenapadlo... popřemýšlím ;-)

      Vymazat
  8. Prima! Akorát bych u podpisu dala první Markétu, a až potom Jana.
    Tady je muž opravdu až na druhém místě.
    Přeju šťastný porod!

    OdpovědětVymazat
  9. krásný fusak a při porodu hodně štěstí:-)už jich máš za sebou hodně, tak víš co si přát i když pokaždé je to něčím vyjímečné:-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.