středa 18. září 2013


***

Část naší chodby.
Jak už to u nás chodí, všechno nám hrozně dlouho trvá.
Zvlášť chodba byla dlouho dlouho neutěšená.
V hlavě by to všechno bylo, ale čas a energie často chybí.
Tak to jde pomalu.
Můžu si tak aspoň trénovat svou trpělivost :).

***

Lavice byla dlouho v kuchyni pod oknem, pak našla své nové místo tady.
Dovezená od muže z chalupy.
Látka na ní jak jinak než potištěná :).
Na zemi krabice na papuče z Ikea a mrak vystřižený z rohožky za 15 kč z Jysku.
Na stěně černé puntíky vystřižené ze samolepicí tapety z Hornbachu.
V plánu je ještě nějaká police nad věšákama.

***

19 komentářů:

  1. Vypadá to skvěle...naše chodba je prozatím hrůznou částí bytu...ale už jsem si našla 2 starší kusy nábytku, teď ještě najít čas na osmirkování, natření, vymalování chodby a pak tu finální úpravu...jak říkáte, v hlavě by bylo vše, jen ten čas, energie chybí...Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  2. Markétko,
    už tě podezírám, že i ty hvězdičky na teniskách jsi tiskla ty !

    OdpovědětVymazat
  3. Markétko, jsi neuvěřitelná! Nádherná chodba a když je v podstatě všechno hand made... super! Moc se mi líbí!!! Jola

    OdpovědětVymazat
  4. Markétko, ani se mi nechce věřit, že za 3 týdny rodíš!:-)) Myslím, že toho stíháš velmi hodně :-)) Samé krásné nápady. Věra♥

    OdpovědětVymazat
  5. krásné, všechno má svůj čas. alespoň to můžeš pořádně promyslet a máš na co se těšit:-)

    OdpovědětVymazat
  6. jooo ten mrak už jsem viděla a taky ho mám někdy v plánu :-D. U nás je to stejný.. po rekonstrukci zůstává díra na šatnu...ta musí zatím počkat :-(, ale doufám že ne moc dlouho

    OdpovědětVymazat
  7. Krása, Marki! Ta lavice je best. Třeba se taky někdy dožiju dodělávky předsíně, ale to až po všem ostatním.

    OdpovědětVymazat
  8. Není to tak, že bych se snažila do porodu vše dohnat (i když k tomu mám sklony-přiznávám), to ani není možné. Konkrétně toto je hotové už dýl, jen jsem to teď nafotila.

    OdpovědětVymazat
  9. Markétko, hezký počin, ale vždyť vás je doma 5 plus mimino, jak to na tak mini zádveří všechno vejdete? Já mám pocit, že mi na chodbě všechno překáží, kočár, pelech psa, bačkory, pořád nějaké krámy.....jsme holt bordeláři no:(
    Jinak tleskám, výtvarně super:)!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naproti této stěně jsou tři velké straší šatní skříně, kde jsou všechny bundy apod. Háčky na stěně jsou víceméně pro návštěvy...nemám ráda binec :), hlavně na chodbě, kde se rád udržuje :)). Na kočárek atd. máme sklep či garáž.

      Vymazat
    2. Máte to hezky vymyšlené:) Já jsem si tuhle říkala, že budeme muset prioritně dodělat úložné prostory, protože jinak se tu nehneme - a to máme dítko jedno:)

      Vymazat
  10. Krásný je to! Ten váš byt vypadá tak světle - i ta chodba...

    OdpovědětVymazat
  11. Jednoduché, čisté...nádherné! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné, baletkovské...VOKOPKA

    OdpovědětVymazat
  13. já bych si tam jen tak sedla mezi ty puntíky, nad obláček na lavičku, třeba zvedala ten domácí telefon a otvírala domácím/hostům a pak bych se zvedla a zase tiše šla. by mi to stačilo. fakt krása.

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné! Těší mě, že jste na tom s pěstováním trpělivosti podobně. Jak píšeš, v hlavě to je hned, ale v reálném čase to trvá. Hezký víkend a hodně odpočinku přeji .)

    OdpovědětVymazat
  15. Markétko, držím pěstičky,i když mě vůbec neznáte. Jste jako rodinka užasní. Sleduji Vás stále. Hodně zdravíčka Vám a celé rodince.
    babička Jitka

    OdpovědětVymazat
  16. Mě se tak líbí tenhle styl.. Pořád se u tebe inspiruju! Nádherné, jsi moc šikovná! Tak hlavně ať se daří přeju ♥

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.