středa 15. ledna 2014



***

Tři měsíce?
Tři měsíce!!!

***

19 komentářů:

  1. Nádherne fotky, jste oba velmi krásné :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc, moc moc vám oběma to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Neskutečně to utíká....těhotenství jsem prožívala s Váma...kdy už to bude???...teď se dívám na krásnou maminku s krásným životem na rukou.....a za dva měsíce očekáváme dvojčátka....neskutečně to utíká......Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Markét, Vy krásníte s každým miminkem.
    A nemůžu si pomoct, pořád vidím Vaši Emičku.
    A jak píše Petra, také jsem sledovala těhotenství od té "prozrazené" fotky z oslavy až po 3měsíční Lotynku.
    A to jméno se mi líbí čím dál víc!
    Krásné dny, ať vše zvládáte!
    Magda

    OdpovědětVymazat
  5. Mládneš, mládneš do krásy :-) a Lotynka je kouzelná, taky mi trochu připomíná Emu :-) papa

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. A Markéto, moc děkuji za zprávy a tak. Udělala jsi mi velkou radost, velmi si tě vážím...

      Vymazat
  7. Dievčatá ste také krásné..:)

    OdpovědětVymazat
  8. Holky, jak vy to děláte, že jste tak krásný:)?
    A Ty Markét, klobouk dolů, že při tolika dětech zvládáš ještě krásný červený lak! To já nedávám :-D. A to mám dětí o půlku míň. Mějte se:-)!

    OdpovědětVymazat
  9. Marki, jste obě tak krásné! A jak to letí, neuvěřitelné! Přejeme pěkné další dny v šesti, myslíme na vás :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Markétko, jsi krásná maminka! A Lotka roste jako z vody. Také jsem si všimla toho červeného laku - nechápu to :-( Jak to zvládáš? :-)

    OdpovědětVymazat
  11. K červenému laku :)): fotky jsou ze křtin, proto ten lak. Normálně červené nehty nemám, ale při vyjímečných příležitostech si jej ráda dopřeju a ten čas si prostě udělám!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Lotka je dokonalá! Moc krásná!!! :) J.

    OdpovědětVymazat
  13. Lotynka teda roste jako z mlíčka ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Marki od té doby, co nosíš takhle tu čelenku, vypadáš ještě o mooooc mladší/něžnější než dřív... krásná jsi! Kéž by to u mě spravila čelenka a mohla si dovolit takhle krásné jemné líčení místo krycí štukové vrstvy :-)... a bumbrlíček, to ani nekomentuju, ten je k pomuchlání. Všechny tři jsou krásné, ale na poslední jak má zježený vlasy a kouká jak starost(k)a :-))))) NUNU! :-)

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.