pondělí 13. ledna 2014





***

Včerejší křtiny byly moc krásný a vydařený den.
Děkuji všem, kteří s námi byli za to, že máme s kým slavit a radovat se!

***

Tento Lotynčin koutek nám dělal doma parádu.
Až se proberu fotkama, ukážu víc :).

***

17 komentářů:

  1. Tak tohle se moc moc povedlo! Prozradíte, jak jste dělala ty pom-poms na stěnu? Vypadá to úžasně.

    OdpovědětVymazat
  2. To je nadherne zakouti . A ta "kolaz" ! Pompony jsou uzasny !

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera, tak čisté a přitom slavnostní! Asi to nejlepší, co jsem u Vás na blogu viděla...

    OdpovědětVymazat
  4. No jak říkají všichni, krása krása krása ... až mě to donutilo napsat taky. To se nedá nepochlválit.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásnučké, malinká tiež:)

    OdpovědětVymazat
  6. moc pěkné, vyladěno do puntíku :-)

    OdpovědětVymazat
  7. krásný koutek má Lotka ....je nádherná

    OdpovědětVymazat
  8. Markétko, Váš blog jsem objevila před pár měsíci a těším se na každý další příspěvek. Moc se mi líbí Váš styl i pohled na svět, tak jsem se konečně připojila ke členům.... Lotka musela mít krásné křtiny, její koutek je tak slavnostní a přitom tak jednoduchý a čistý...

    OdpovědětVymazat
  9. Já moc nekomentuju, jen potají všechno čtu a prohlížím...ale u vás, u vás.. musím napsat, jak jsem uchvácená z těch barev, vzorů, kompozice a vlastně všeho, co vytvoříte. Neuvěřitelný cit pro detail a barvy. Moc se mi to líbí. Přeji vám krásné dny :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Díky holky za chválu...už je sice pokřtinách, ale koutek zůstává. Baví mě se na něj dívat :).

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.