pondělí 13. ledna 2014





***

Včerejší křtiny byly moc krásný a vydařený den.
Děkuji všem, kteří s námi byli za to, že máme s kým slavit a radovat se!

***

Tento Lotynčin koutek nám dělal doma parádu.
Až se proberu fotkama, ukážu víc :).

***

17 komentářů:

  1. Tak tohle se moc moc povedlo! Prozradíte, jak jste dělala ty pom-poms na stěnu? Vypadá to úžasně.

    OdpovědětVymazat
  2. To je nadherne zakouti . A ta "kolaz" ! Pompony jsou uzasny !

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera, tak čisté a přitom slavnostní! Asi to nejlepší, co jsem u Vás na blogu viděla...

    OdpovědětVymazat
  4. No jak říkají všichni, krása krása krása ... až mě to donutilo napsat taky. To se nedá nepochlválit.

    OdpovědětVymazat
  5. moc pěkné, vyladěno do puntíku :-)

    OdpovědětVymazat
  6. krásný koutek má Lotka ....je nádherná

    OdpovědětVymazat
  7. Markétko, Váš blog jsem objevila před pár měsíci a těším se na každý další příspěvek. Moc se mi líbí Váš styl i pohled na svět, tak jsem se konečně připojila ke členům.... Lotka musela mít krásné křtiny, její koutek je tak slavnostní a přitom tak jednoduchý a čistý...

    OdpovědětVymazat
  8. Já moc nekomentuju, jen potají všechno čtu a prohlížím...ale u vás, u vás.. musím napsat, jak jsem uchvácená z těch barev, vzorů, kompozice a vlastně všeho, co vytvoříte. Neuvěřitelný cit pro detail a barvy. Moc se mi to líbí. Přeji vám krásné dny :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Díky holky za chválu...už je sice pokřtinách, ale koutek zůstává. Baví mě se na něj dívat :).

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.