čtvrtek 16. ledna 2014














***

Lotčin velký den.
Stálo nás to spoustu příprav a úsilí.
Ale myslím, že křtiny si to zaslouží.
A hlavně Lota.
Je fajn mít tolik sester, maminku a tchýni, protože když každá něco nychystá, v podstatě už nic nemusím dělat :).

***

Jsem vděčná za to, že máme s kým sdílet svou radost z Loty.
Díky má milá rodino za vyjímečný den!

***

21 komentářů:

  1. Krásný den, jsem to já co máme podobnou cestu, jak jsem nedávno psala :)
    Zažili jsme křtiny s naší nejmladší nedávno , přesto jsem při fotkách zamáčkla slzu. (trochu mě mrzí že naše rodina není tak semknutá, ač bych si to moc přála, ale jeden nemůže mít všechno) Naše čtvťátko Barča má dnes půl roku a zdárně leze po čtyřech:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě jsem chtěla říct jak krásný den jste pro křest Loty vybrali.

      Vymazat
    2. Utíká to neskutečně... My nejdřív vybrali namátkou první volný víkend po Vánocích a až po nakouknutí do kalendáře jsme zjistili, jaká náhoda :)). Bude se to dobře pamatovat :).

      Vymazat
    3. My křtili na tenhle den taky "náhodou", ale jak jsme to v kalendáři zjistili, říkala jsem si, že se určitě sejdem s vámi :-). Krásný fotky a krásný prostředí! Můžu se zeptat, co je to za kostel? V těch interiérech nejsem tak zběhlá a už si to popravdě trochu nepamatuju...:-)

      Vymazat
  2. Krásný den, krásná rodina...přeju malé pořád tolik milujících lidí okolo sebe...Je krásné slyšet od dcery chválu nejen na svou maminku,ale stejnou i na tchýni....A kromě všeho krásného duchovně... i pékné židle u jídelního stolu....hihihi...všem zdraví....:)

    OdpovědětVymazat
  3. Super zachycený Lotčin den!
    Je krásné mít tak velkou a hlavně milující rodinu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Lotynko, přeji Ti k významnému dni hodně zdraví a Božího požehnání.
    Milá maminko Markétko, Vám přeji , aby Vaše děti mohly vyrůstat v pravdě.
    S úctou Vladimíra Marková

    OdpovědětVymazat
  5. Marki, je tak krásné mít velkou rodinu! myslím na vás...

    OdpovědětVymazat
  6. Marki, krásné fotky! Nejvíc se mi líbí ty z kuchyně!:)

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasný! Úžasný! Úžasný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na Vás nemůžu vynadívat:-). A ty fotky u stolu. K tomu není co dodat. Prostě krása.

      Vymazat
  8. Ať počítám, jak počítám, jedna tetička ještě za kmotru nebyla. :-)
    Moc Vám Vaše štěstí přeju! Jste skvělí. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) Jitko počítáš dobře, jedna na kmotřeňátko ještě čeká :)). Ta nejmladší.

      Vymazat
  9. Moc krásné, sleduju tvůj blog už chvíli....čekáme taky 4té dítko-1kluk a 3 holky by to měly být. Křtiny nás taky čekají a už se těším až to vše bude před námi ale i za námi-vím co je to za přípravy. Moc se vám to vyvedlo. Mějte se krásně a zdravě.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky :-)! Jak už někdo psal, to se nedá nepochválit.
    A ten kněz je mi povědomý. Myslím, že jsem s ním jednou mluvila během mých studií v Olomouci, ale připadal mi děsivě militantní :-P :-). Hlavně strašně tekl při vyslovení slovního spojení "můj přítel" :-D.

    Ale třeba se pletu, možná to byl jiný :-).

    Krásná rodina, krásná Lotynka ... Na ty vaše fotky fakt radost koukat :-).

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky, krásná atmosféra. Je vidět, že jste si to užili:)

    OdpovědětVymazat
  12. A nebude mít čtvrťátko i brácha? :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Brácha se ženou na čvtrté nevypadají. Zatím :)).

    OdpovědětVymazat
  14. Je krásné mít tak velkou rodinu, která drží při sobě. Z fotek čiší neuvěřitelná atmosféra.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.