pátek 3. ledna 2014




***

Zpátky doma.
Jsem vždycky tak ráda, že můžeme na silvestra odjet pryč z města.
Neumím si představit konec roku jinde, než na horách.
Počítala jsem to a je to dobrých patnáct let, co už spolu jezdíme.
Za tu dlouhou dobu jsme se povdávaly, poženili a rozrostli o houfy dětí.
Je fajn mít tak parádní partu.

***

Sněhu jsme si užili na svahu i na běžkách.
Děti jsou čím dál šikovnější.

***
 
Poprvé větší výlet s Lotou.
Zvládla to na jedničku a my všichni s ní :).

***

A mě hrozně mrzí a štve zároveň, že můj foťák pomalu, ale jistě dosluhuje.
Fotky z něj jsou témeř nepoužitelné.
Už delší dobu tady ty obrázky tak všelijak plácám dohromady a prostě to není ono.
Toto foto je z mobilu.
Ještě, že se blíží mé narozeniny...
...a to pak uvidíte ty fotky :))!

***

8 komentářů:

  1. z těch fotek dýchá, že jste si to pěkně všichni užili:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vítání nového roku v horách závidím, já se letos těšila, že utečeme do lesů, ale nevyšlo to :-( Snad příští rok :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Konec roku na sněhu vám tedy skoro závidím. Já jsem z Liberce a tam býval sníh vždycky. A letos nic... :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Markét, máme to stejně. Taky jsem vždycky ráda pryč s patou lidí, které mám ráda. Sluší vám to.

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, sníh! Krásně jste si užili :).
    A že by vysněná zrcadlovka? Už takhle máš fotky krásné. A pak to bude teprve pecka!

    OdpovědětVymazat
  6. Marki, z fotek dýchá naprostá rodinná spokojenost a tak to má být. :-) Tak ráda bych vyjela zase na hory, ale stále nějak váhám, jestli bychom to s malým už zvládli. Ale než napadne sníh, zase bude o něco větší, tak to třeba dopadne :-) Mějte se krásně. J.

    OdpovědětVymazat
  7. Prima akce. Hodně zdraví, štěstí a lásky v novém roce.

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásný fotky s duší, ať je fotíš čímkoli! Těším se i na ty příští! A hory tiše závidím (ale přeju), Ema by je už dávno v pohodě zvládla, kdyby neměla neschopnou matku ;-), ale ještě měsíc a bude líp:-), páček!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.