čtvrtek 28. dubna 2011

***

Ema.
Moje nejmladší.
Neplánovaná, ale milovaná!!
Nevzali mi ji do školky.
A víte co?
Jsem ráda!
Prodloužíme si dobu spolu doma.
Ona si víc užiije mě, já ji.
Už jsme si na to obě zvykly.
Dopoledne jsme jen sami pro sebe.
A vyhovuje nám to.

***

5 komentářů:

  1. :), zdravím Marki, dneska máme takové romantické rodinné nálady:), hele tvoje Emula je ještě prdítko, je dobře, že ji nevzali a přece nespěcháš do práce?:) to naše Ema školku potřebuje, doma mi pomalu čte a nechápe, proč nemůže do školky.. jinak s Ditulou budu doma klidně do jejich 4 a taky se těším na ty naše dopoledne jenom pro sebe:), tak pa holky

    OdpovědětVymazat
  2. no naše Emka měla tři v lednu, ale že je tak velká a chytrá působí ještě starší, vážně, chci vidět ten podzim, Ema na hřišti s batolatama!:(

    OdpovědětVymazat
  3. právě, že jsem chtěla školku hlavně co nejblíž, bez ranního stresu s nějakým dojížděním, kolem baráku máme tři! a nikam nás nevzali a tu jednu máme vážně za barákem, že bych ji tam mohla vodit v papučích, místo toho tam jsou děcka z druhé strany Ol., bohužel jsou místa dost protekční:(

    OdpovědětVymazat
  4. Marki, přesně tak, aspoň si ji víc užiješ..:-)

    OdpovědětVymazat
  5. moc vám to sluší, holky :)
    školku sice řešit zatím nemusím, ale ty volné společné dopoledne vám krapet závidím :))

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.