úterý 12. dubna 2011



***

Rozhodla jsem se, že začnu dětem postupně vyrábět "domácí" stavebnici.
Začala jsem palmama.
Máme hodně zvířátek, která nemají kde bydlet :).
Potřebovala jsem jednu bambusovou a jednu dřevěnou tyčku, různé odstíny zeleného filcu a tavící pistoli.
A dílo bylo na světě :).
Nic složitého.
Ideální zábava, do které se snado mohou zapojit i děti.
Maminky, hurá do toho :)!

***

9 komentářů:

  1. Teda, to je skvělý nápad!!! Díky za něj!!:) Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, hned bych si přišla hrát...skvělej nápad, Marki:-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je originální :)) Ještě chýši ze špejlí či slámy a nějaké ty kameny na skálu pro lvy :) Tleskám Vám :))

    OdpovědětVymazat
  4. Radi, Jani, díky!

    Mairjanko, díky za inspiraci...zapracuju na tom :)!

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den! Krásný nápad. Jak jste, prosím, řezala bambus i dřevo? Bambus se mi třepí a dřevo mám jen ruční pilu - křivé a zdlouhavé...
    Díky

    OdpovědětVymazat
  6. Míšo, bambus i dřevo jsem řezala ruční pilkou, ale s co nejjemnějším ozubením. Bambus je raz dva, u dřeva to chce trochu trpělivosti, ale opravdu je trochu :)). Hodně zdaru přeji!

    OdpovědětVymazat
  7. máme doma to samé, spoustu zvířátek, žádné domečky:), holky to řeší tak, že mi je cpou do truhlíků a květináčů pod kytky, prej ať jsou jako ve volné přírodě:)), tvůj paradise island je ale vážně originál:)

    OdpovědětVymazat
  8. No jo no, holky jsou asi kreativní po mamince :)).

    OdpovědětVymazat
  9. Perfektní nápad, Markét. U nás by neprošel, demontér by se plně realizoval, ale jestli ještě bude nějaké bejby klidnější nátury, popalmujem též! Díky za tipa! J.

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.