úterý 26. dubna 2011



***

Měli jsme hezké Velikonoce.
Byli jsme hodně spolu.
Celá naše velká rodina.
Chodili do kostela.
Zpívali.
Tancovali.
Smáli se.
Povídali si.
Jedli a pili :).
Malovali.
Jezdili do přírody.
Jsem vděčná za tak velikou rodinu.
Mám tyhle chvíle hrozně ráda!!

***


Tentokrát jsem to s velikonoční výzdobou nepřeháněla :).
Nějak jsem to nezvládla.
Jediné, co jsem vytvořila, byly suché větve natřené nažluto s korálkovýma kytičkama.
Šup s nimi do vázy a s ní šup na stůl :).
Vypadá to pěkně.
A samozřejmě řeřicha vyrostla.
Dnes ji mám v plánu na večeři :).

***

5 komentářů:

  1. Marki ty větve jsou parádní...jednoduché a přitom efektní..fakt super. Taky jsme měli fajn Velikonoce, jen Kuba ty obřady v kostele moc nezvládal...ale třeba to bude příště lepší:-)

    OdpovědětVymazat
  2. JJ, u nás je to rok od roku lepší...loni jsem ani na všechny obřady s dětma nebyla.

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím, že v kostelech to žije. Já také byla a byly to ty nejrkásnější obřady, byla jsem totiž prvně. :-) Takže takové dítě v údivu.
    ***
    Závidím krásnou řeřichu. Já jsem zůstala pouze u koupeného sáčku :-) Přemýšlím, že si ji zasadím dodatečně. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Kristy, řeřicha je výborná i na jídlo, takže neváhej a zasaď :)!

    OdpovědětVymazat
  5. jůů co bych za to dala, takhle strávit Velikonoce..
    a ano, řeřicha je dokonalá .. dnes jsem ji měla k snídani, obědu i večeři :))

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.