středa 20. dubna 2011




***

Tak se pomalu chystáme na svátky.
Vyfukuju vajíčka.
Seju řeřichu.
Nakupuju stužky.
Přemýšlím, jak vyzdobím byt.
A udělala jsem si jarně barevné naušnice!

***

Co se děje u vás?

***

8 komentářů:

  1. Marki- krásné naušničky:) U nás zase řádí nějaký bacil, takže nestihneme vše, co bysme chtěli, ale zajíčky z vyfouknutých vajíček máme hotové,osení roste, za chvilku dám uležet těsto na perníčky, zítra nebo v pátek budem válet, hňácat, péct:), přemýšlím ještě, co se zbytkem vyfouklých vajíček, možná nějaký věneček, ale to opravdu jen kdyby zbyl čas. Do toho střádám čokoládové vajíčka, které zajíček nechá pro děti na zahrádce.Zdobení bytu by to u nás chtělo nějak neutrálně, mám totiž potom problém s odzdobováním, tak aby u nás nebyly vajíčka ještě v létě:))) Tak si přípravy krásně užijte!!! A těším se na další fotky:)) Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím, že nejsem jediná,kdo ještě nemá zaseto - teda,kdo zaseva až teď. Že bych to ještě zkusila?

    OdpovědětVymazat
  3. marki, já jsem hrozná ostuda, nestíhám nic, doma binec, stůl zaskládanej šitím, nějakým malováním, žehlení až běda, přes okna není vidět:)), kytky chcou zasadit a já litám venku za děckama, večer padám únavou a navíc mi emku nevzali do školky, tak mám splín:(

    OdpovědětVymazat
  4. Super blog, dnes jsem tu poprvé a určitě se ještě vrátím. Naušničky jsou krásné. Řeřichu jsem sice nezasela, ale snažím se také o jarní výzdobičku.

    OdpovědětVymazat
  5. Holky, díky moc za reakce!

    Radi, když se kouknu na Tvůj blog, tak mám pocit, že máš vystrojený celý byt :)!!

    Kristy, vítej!

    Oli, na blogu máš povzbuzení :).

    Ifčulko, až budu mít chvíli, musím pořádně pročíst Tvůj blog...vypadá parádně!! Uplně mě dostala zelená skříňka do pracovny...takovou bych brala taky :)).

    OdpovědětVymazat
  6. Páni takové krásné náušnice. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za přivítání, tady se člověk velmi rád vrací.
    *** Řeřichu jsem zatím nezasadila, ale maminka koupila osení,takže jsme zachráněni. :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  8. tak já zasadila řeřichu asi před týdnem a z radosti že krásně roste jsem ouplně zapoměla na osení a teď mi tu jaksi schází ve výzdobě .. no neva, chleba obsypu řeřichou, osení snad příště :))

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.