pondělí 18. dubna 2011


***

Jarní čepička pro Eminku.
Z té, co jsem jí pletla před rokem, už fakt vyrostla :).
Zbláznila jsem se do této hořčicové barvy!
Působí na mě svěže, vesele.
Zkrátka jarně :).
A co je hlavní, u Emy obstála.
Nosí ji i doma :).

***

Mějte hezký den!

***

6 komentářů:

  1. Hezoulinké:))) A šatičky- prostě nemají chybu!!:) Proč já nemám víc holčiček:) Nejlépe malinkatých, které by mi do šatičkování moc nemluvily:)))) Krásný den! Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Marki nádherná čepice a barva taky....

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, holky!

    Radi, všechno má i svoje mouchy. Holčičky jsou na parádění super a já se v tom někdy opravdu vyžívám :), ale jindy je toho zase až příliš. Když se Sára x-krát za den převlíká a "v tomhle do školky prostě nepůjde", tak je to o nervy :).

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásná, Markét! Jednoduchý úplet je stejně "the best of..." :o) A ta temně fialová na Emčině svetru, uááá..., to je srdcovka. Dobrá seš! J.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji vám, holky!

    Jani, tento typ čepiček mám taky nejraději. Už jsem jich vyzkoušela a stejně se vždycky vrátím k tomuto!

    OdpovědětVymazat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.